Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hananya schreef:Ehm, ik denk dat ze die vrijdag bedoeld, dat jij en ik ook een M1 selectieproef moeten rijden om zaterdag de finale te rijden.
Ik doe dus ook mee in de M1 paarden. Ik ga volgende week vrijdag eerst eens naar Coevorden een keertje proefdraaien. (Ik heb er al bijna een jaar geen proef meer mee gereden...)
Ik ben heel benieuwd. Iedereen in ieder geval heel veel succes!
oversized schreef:Ik ga heen om te jureren. .
Sydney2005 schreef:Deze week komen de startlijsten online, dus dan zal je t vanzelf weten. Hou ook www.paardensportdrenthe.nl in de gaten.
Pipo schreef:Er is geen concours zo mooi als dat van Jan Broek. Knap bestuur die dat mooier kan opzetten!
CGJ12 schreef:En dan maar hopen dat de startlijsten gewoon eerlijk, random en zonder willekeur of fraude worden samengesteld........
CGJ12 schreef:Pipo schreef:Er is geen concours zo mooi als dat van Jan Broek. Knap bestuur die dat mooier kan opzetten!
Deze regio blijft je verbazen............
Sydney2005 schreef:cinvaro schreef:ik moet vrijdag nog voor de selectie rijden in de M1. ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Wat grappig dat jij selectie moet rijden voor de M1 en ik mag zo mee doen??? Je hoeft alleen voor de B t/m L2 te selecteren..... Voor de m1 t/m Z2 kan je gewoon opgeven en rij je vrijdag 12 augustus je "selectie"