Surhuisterveen 20 juli, wie kunnen we tegen komen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Re: Surhuisterveen 20 juli, wie kunnen we tegen komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:06

Dank je volcano! Heb je nog veel wedstrijden/proefjes buiten? En rijd je indoor ook veel proeven? Wij gaan niet zo hard, maar dat hoeft ook niet

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:56

Ik heb de 20e in Surhuisterveen dus, dan de 24e in Vrouwbuurt en de 30e in st.anna. Dan heb ik een weekje vakantie en gaat Goldy een weekje naar mijn instructrice en dan heb ik 7 augustus weer een wedstrijd in Cornwerd, 10 augustus in Dokkum en dan weer even rustig aan. En de 28e weer in Cornwerd en nog een aantal in September + nog een ritje in de kennismakingsklasse van Endurance in Holten op 3 september. Eh.. Ja ik heb nog wel wat wedstrijdjes de komende tijd.
Maargoed vanaf half september heb ik het weer druk met school dus dan komt het weer op een laag pitje te staan. Indoor ga ik wat vaker naar Noord-Holland, daar ga ik naar de wedstrijden waar je 2 proeven kunt rijden. En voor de rest blijf ik in de winter vooral dicht in de buurt. (En da's zo ongeveer alle wedstrijden die een beetje in de buurt van Leeuwarden liggen. Maar die zijn er niet heel erg veel 's winters)
Voor de rest hebben we ook niet erg haast, maar wil graag m1+1 zijn zodat ik volgend jaar eind zomer mijn nieuwe paard meteen in het L kan uitbrengen. Maargoed dat heeft ook geen haast, zij is ook drachtig en een paar weken na Goldy uitgerekend. Maargoed dat duurt nog wel even voorlopig hebben wij gewoon lol in t rijden en Goldy moet er even doorheen dat ze tijdens proefjes wat ontspant en niet als een tikkende bom door t proefje gaat.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:46

ben de 20ste ook van de partij in de L1 dressuur

gister heb ik parcour helpen bouwen en terrein zag er zoals gewoonlijk weer goed uit. nu maar hopen op niet teveel regen.

Ook van van Dellen was er. en nog een paar bekende fokkers uit de buurt, kan je mooi weer wat van leren. T was weer gezellig. Straks weer afbouwen

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:53

Ja ik ben er morgenochtend, moet lekker vroeg dus ga zo maar eens slapen. (7 uur morgenochtend die kant op.)

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 09:58

Ik zou... maar ben niet gegaan... aangezien ik gister van het paard afgevallen ben en nu waarschijnlijk hersenschudding heb enzo... en men heupen doen erg pijn.. wat dat is weet ik niet..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 14:10

Oh Das echt balen Marius! Beterschap!

Ik ben net weer terug en ben heel tevreden over het resultaat.
De eerste proef, met nog wat spanning maar toch redelijk. Had ik 151. Dit was een vrij strenge jury maar ik was het wel met het commentaar eens. Ik was overigens nog gedeelde 4e met die 151 punten. In deze ring werd niet erg hoog gescoord.
De 2e proef ging al een stuk beter en relaxter en dat resulteerde in 164 punten en een 3e plaats! Eigenlijk boven verwachtingen, aangezien ik ons nog niet 100% L2 bevestigd vind. Maar deze proef kwam wel redelijk in de buurt en dat vond de jury blijkbaar ook. Stond nog leuk commentaar op de coupon ook trouwens; "Paard is perfect gehoorzaam"

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 18:26

Ik zag je inderdaad nog Vulcano, super gefeliciteerd!!

Bij mij moest Goldy voor het eerst in de M1. Tijdens het inrijden was ze enorm vervelend en ging recht omhoog .
Ik had besloten dat ik al tevreden was als ze dat tijdens de proef niet zou doen . Ze deed het niet en het resultaat 155 en 148 .

Opzich niet hoog, maar ik was met die 155 nog wel 4e
Volgende keer doen we een wp

Temptation liep fijn in de L2, maar degene voor mij viel er in de ring af.. . EHBO erbij enz..enz...
Ze krabbelde weer overeind en er was twijfel of ze de proef nog ging rijden. Dit zorgde voor veel onrust en samen met het weer moet ik zeggen dat we wel eens ontstpannener de proef in zijn gegaan.
Maar ze had wel 163 en 165 punten en ik was 2 x 1e .

Met prijzengeld, twee jolly ballen en een fleecetrui weer op weg naar huis kon ik concluderen dat het ondanks het weer een gezellige en geslaagde dag was

Wel lang, we gingen om 8 uur weg en kwamen om 6 uur terug

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:28

Ik heb er de hele middag gezeten! Joyce had twee keer wp en ook nog een prijs!

Wel wat regenbuien gehad! Ach, we zijn de dag goed door gekomen.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:34

Gefeliciteerd allemaal...
voor mij was het ook een geslaagde wedstrijd.
Met losrijden eerst even flink natgeregend, maar tijdens de proeven merkte ik er niet zo veel van. Alikesflame en Luvdatossa kwamen supporteren (foto's maken) en voorlezen, waar ik heel blij mee was!

Mijn eerst proef hadden Moenira en ik wat moeite met de (door de regen wat) gladde baan. Wat te voorzichtig gereden, maar ze is toch nog een paar keer wat uitgegleden.
We hadden voor deze proef nog 156 punten.

De tweede proef geprobeerd er meer aan te rijden en dat is blijkbaar gelukt want we kregen voor deze proef 165 punten en een derde prijs...
Een leuke afsluiting van de L1, een paar weken goed oefenen en dan eind augustus maar eens een L2 proefje proberen...

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:39

jah iris super gedaan

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:52

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb trouwens sochtends geen enkel spatje regen gehad. Moest rond 9 uur proefjes rijden. Rond een uur of tien/elf begon het wat haderder te waaien en later ook nog wat regen.
Nog even bij het springen gekeken, daar waaiden op een gegeven moment een paar complete hindernissen en bloembakken om door een paar sterke windvlagen!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 19:12

Rieta schreef:
jah iris super gedaan

supergezellig dat je mee was Rieta *o/*

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 19:30

joyce en iedereen verdrer gefeliciteerd
zelf heb ik niet zo best gereden. 1x 154 en 2e 154-2 dus 152

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 21:16

Joyce van harte gefeliciteerd! Ik las de punten net op de website van CH Surhuisterveen! Mijn complimenten!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 01:07

Ja, ik was ook van de partij en wel voor het eerst in het L2. Resultaat eerste proef 156 en tweede proef 159 en een 3e prijs.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 07:45

Honeybee schreef:
Joyce van harte gefeliciteerd! Ik las de punten net op de website van CH Surhuisterveen! Mijn complimenten!

dank je wel Sandra...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 08:51

Vajramani schreef:
Ja, ik was ook van de partij en wel voor het eerst in het L2. Resultaat eerste proef 156 en tweede proef 159 en een 3e prijs.

Volgens mij heb ik jou nog gezien... Camping nogwat Bakkeveen dekje? Was er niet helemaal zeker van...

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 14:57

Ikke was er ook en had 157 punten beide proeven! vond ze zelf wat laag, omdat ik super fijn gereden had, maar ben wel tevreden met mijn 2 winstpuntjes erbij!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 15:10

trisca schreef:
Rieta schreef:
jah iris super gedaan

supergezellig dat je mee was Rieta *o/*

zet de foto's der zo snel mogelijk op denk vanaaf...

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 18:08

Ik moest 's ochtends rijden, toen was het nog droog maar het waaide erg hard waardoor Kingston ook iets te wakker was... Hij was wat schrikkerig en gespannen helaas. Het resultaat was 2x 175 pnt. en een 3de prijs...

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 18:16

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 22:41

LuvdaTossa schreef:
Vajramani schreef:

Volgens mij heb ik jou nog gezien... Camping nogwat Bakkeveen dekje? Was er niet helemaal zeker van...

Klopt helemaal. Camping de Mezenhof Bakkeveen.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 10:26

Djoke schreef:
Ikke was er ook en had 157 punten beide proeven! vond ze zelf wat laag, omdat ik super fijn gereden had, maar ben wel tevreden met mijn 2 winstpuntjes erbij!

Gefeliciteerd Martha!
Toch een heel mooi debuut? Gelijk 2 winstpunten in jullie eerste L1 wedstrijd! Hebben jullie gister ook nog meegedaan in Garijp?

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 09:28

Hey Joyce,
Haha, dat was niet mijn debuut in de L1 hoor! Heb inmiddels al 9 winstpunten in de L1, dus we gaan straks ook L2 proberen! Komen je daarin wel weer tegen, haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:56

Djoke schreef:
Hey Joyce,
Haha, dat was niet mijn debuut in de L1 hoor! Heb inmiddels al 9 winstpunten in de L1, dus we gaan straks ook L2 proberen! Komen je daarin wel weer tegen, haha!

hihihi, omdat je zei (als ik het goed onthouden had )dat jullie het in de L1 gingen proberen... foutje bedankt!!!
hahaha, tot in de L2 dan maar

Weet alleen niet hoe lang dat zal zijn.