Duzzzzzz nu moet ik lief zijn van CGJ........
Hmmmmmm als er maar geen dames met grasmaaiers lopen dan grgrgrgr
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhapsody schreef:nahjah ik vond het een mooie wedstrijd.. en jullie?!
oversized schreef:super!!! iedereen van harte met alle winstpunten en prijzen!!
Ik kon helaas niet..... zit een klein beetje in de lappenmand dusssss..... drie paarden af moeten melden.... snif snif
CGJ12 schreef:Ik dacht al, "waar blijft de concurrentie nou weer ..........? "
oversized schreef:Ik dacht ik gun CGJ ook een kans..... laat ik es van mijn paard lazeren. gekneusde ribben, gekneusde lever en heeeeeeeeeellllll veeeeeeeeeelllll dikke blauwe, paarse, gele, groene plekken
...............
grandeur schreef:Auw, oversized, dat klinkt niet zo lekker !
Sterkte ermee... hopelijk kun je morgen starten op de selecties!
(Wat me knap pijnlijk lijkt, met gekneusde ribben etc.)
oversized schreef:pfffff dat denk jij!!! Volgende keer versla ik je met grote overmacht!!!
KarinvdM schreef:
Au! Dat moet je zo vlak voor de selecties ook niet doen...
Als je netjes rechtop zit gaat het wel, maar het lastigst en meest pijnlijk is het om weer van je paard af te komen... Beterschap en succes Oversized!
Alanta schreef:Jeetje Oversized, wat heb je gedaan??? Waar ben je dan van afgekukeld? Wonder? Ik hoop dat het je weer lukt voor de selecties en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes en beterschap !!
grandeur schreef:rhapsody schreef:nahjah ik vond het een mooie wedstrijd.. en jullie?!
Gefeli met je punten!
Ik vind Veendam altijd leuk, mooie locatie!
Ik had 167 en 148, en was beide proeven 4e.
Dus ondanks het puntenverschil, dezelfde plaatsing.
Het was in de M1 paarden.
Was erg blij met de 7-ens die ik voor alle zes de schouderbinnenwaartsen kreeg!
We hadden daar donderdag met de les nog aangewerkt, en met resultaat dus.
Verder had ik me voorgenomen om erg actieve proeven te rijden, en was daar denk ik iets in doorgeschoten, met als resultaat dat de stap- en drafgedeelten wel erg lekker gingen, had in de tweede proef acht 7-ens op rij voor de drafoefeningen, maar in de galop, vooral bij het aanspringen, explodeerde ze. Was mijn eigen schuld, ik had haar gewoon te scherp gemaakt, in het losrijden ging dat nog perfect maar in de proef kwam er net iets te veel spanning bij.
Maar dat was een goede 'test', heb nu wel een idee hoe ik het de volgende keer aan moet pakken.
oversized schreef:uhhh ik heb mijn proef gereden................. daar houdt het dan ook mee op ben ik bang. Veel pijn en heb het L2 paard maar afgemeld. Leek me niet echt verstandig. Was toch nog niet eens laatste (haha)
rhapsody schreef:maar wel een bolderkar, kanoers(dat=erg spannend als je maar de helft ziet..)fietsers, spelende meisjes.. en, erg vreemd, een ander paard
nahjah ik vond het een mooie wedstrijd.. en jullie?!