Maar dat was van de winter ook.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kylan schreef:Dat is toch niet meer dan normaal Shanna? Tenminste, hier wenst iedereen altijd elkaar succes...
Maar het wordt zoiezo een hele groep daar denk ik. Ik ga iig kijken, ik hoop dat ik me zaterdag plaats voor de M2, en misschien ga ik anders springen in het verenigingsteam of als reserve mee ofzo.
liza van loon schreef:Kylan schreef:Dat is toch niet meer dan normaal Shanna? Tenminste, hier wenst iedereen altijd elkaar succes...
Maar het wordt zoiezo een hele groep daar denk ik. Ik ga iig kijken, ik hoop dat ik me zaterdag plaats voor de M2, en misschien ga ik anders springen in het verenigingsteam of als reserve mee ofzo.
Ik wens meestal altijd degene na me succes.
We moeten maar ergens afspreken bij de prijsuitreiking ofzo he.
Shanna16 schreef:
Tussen het morgen en middag programma is waarschijnlijk het handigsteMaarja, als er iemand is die aan het eind van de morgen of begin van de middag moet rijden, moeten we maar met zijn allen gaan supporteren
Vind dat sowieso lukt, met veel bokkers bij een bokker kijken. Of ligt dat aan mij?
Kylan schreef:Dat is toch niet meer dan normaal Shanna? Tenminste, hier wenst iedereen altijd elkaar succes...
Hermesdeux schreef:Shanna16 schreef:
Tussen het morgen en middag programma is waarschijnlijk het handigsteMaarja, als er iemand is die aan het eind van de morgen of begin van de middag moet rijden, moeten we maar met zijn allen gaan supporteren
Vind dat sowieso lukt, met veel bokkers bij een bokker kijken. Of ligt dat aan mij?
Nee ligt niet aan jou! Als het lukt dan proberen zoveel mogelijk te supporterenAls we de startlijst hebben kunnen we toch ff aanvinken wie een bokker is zodat we die lijst gewoon kunnen bijhouden op het terrein?
love_sodera schreef:Ja idd, ik wil Shanna zeker zien rijden, en Liza_van_loon ook wel, en Jipkip, en mag Sophie nog door?