ik ben net in februarie gestart met m'n paard en mag nu door de naar limburgse (bij de paarden in de B) ik ben zo trots, had het dus echt niet verwacht....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_thessie_ schreef:knightloekie schreef:Ik ga ook naar reuver.... zondag bij de paarden L1..![]()
![]()
en een klein stalgenootje gaat zaterdag EB !![]()
dus ik ben er wel twee dagen te vinden ga haar uiteraard aanmoedigen
![]()
Wat is de naam van je stalgenootje?
jaggie schreef:Gefeliciteerd! Suuces alvast.
@KnightLoekie, jij staat toch op manege Venlo of niet? Mooi paardje heb je btw (heb in je profiel gespiekt). En bedoel je niet toevallig als stalgenootje Kelly (ben ff de achternaam kwijt) met Don Carlos
?
jaggie schreef:Ik zag het aan de foto's ja dat het manege Venlo was en ik herinnerde me dat je Kadans16 ook kent![]()
Jaja Don Carlos ken ik nog wel van toen andere Kelly's hem reden, heb er zelf ook wel eens opgezeten. Leuke pony en het is idd een heel erg schattige combinatie, vind het knap dat dat kleine meisje een E-pony zo leuk kan laten lopen.
Nathalie84 schreef:jaaa ik mag ook naar de Limburgse wieuwww!! en ik ga ook naar Reuver alles NOG in het L1 want ben er binnenkort uit want de punten zijn bijna op
In Reuver moet ik als 8e in ring 4
jaggie schreef:@knightloekie, ja ben idd wel eens op de manege in Venlo geweest, maar meer ook niet hoorEn ja ik start ook in Reuver, pony's en paarden.
Whaha en zullen we het nog ff leuker maken in Reuver, ik moet als 7demaar wel in ring 5...
knightloekie schreef:Nathalie84 schreef:jaaa ik mag ook naar de Limburgse wieuwww!! en ik ga ook naar Reuver alles NOG in het L1 want ben er binnenkort uit want de punten zijn bijna op
haha grappig ik ben meteen na jou !!![]()
nr 9 dus
lucas03 schreef:haha grappig ik ben meteen na jou !!![]()
nr 9 dus
Citaat:jaaa ik mag ook naar de Limburgse wieuwww!! en ik ga ook naar Reuver alles NOG in het L1 want ben er binnenkort uit want de punten zijn bijna op
haha grappig ik ben meteen na jou !!![]()
nr 9 dus
en hier nog een bokker, die als nr 10 mag in ring 4!
wordt bijna een boktwedstrijd
jaggie schreef:Haha Suzy dan ben je wel mijn concurrent![]()
Ik mag btw ook niet naar het LK met mijn 4-jarige in het L1, heb opzich geen slechte 3 selecties gereden, maar kon beter.
Afgelopen week in Reuver in het L1 was ik 2e met 165 punten in een ring van 23, mag niet klagen dus.
jaggie schreef:Ohh btw ik was niet in Reuver 2e (die wedstrijd is dit weekend pas) maar ik was in Heibloem 2e.
Ik wil van de winter wel L2 starten ja, maar ik heb de punten nog niet, heb pas 6 wedstrijden gestart en daarvan heb ik 1 x in het B gestart en pas 5 x L1.
Achach, zo slecht gaat het toch niet met Marco en jou of wel? En nee ik was niet van plan om laatste te worden, als ik rijd, rijd ik om te winnen.