Diepterecord allertijden!! :P

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Diepterecord allertijden!! :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 17:52

KarinvdM schreef:
Eusebio schreef:
Jullie zijn zeker vriendjes

CGJ heeft geen vriendjes...

Wel kenissen.

Haha! Is dat zo??

Nou ja, laat dr maar lekker denken wat ze wil, ik denk idd dat dr duim wel heeeel erg dik is....

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 17:56

Het zijn z'n eigen woorden...

Renate12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 18:49

Citaat:
Zelf heb ik wel eens een 2 in de B gekregen voor het aanspringen in de verkeerde galop. Van de 30 B-combinaties had de winnaar maar liefst 156 punten. Waar ben je dan als jury mee bezig? Volgens mij rijdt iedereen toch voor zijn plezier.

volgensmij is de jury gewoon goed bezig hoor.. het kan toch dat het nivo in de b toen daadwerkelijk zo slecht was dat zelfs de winnaar niet hoge punten had.
en als je voor je plezier rijdt, dan moet je geen wedstrijden gaan doen maar lekker buitenritten gaan maken.
wedstrijden rijden doe je omdat je het leuk vind, en omdat je fanatiek bent en omdat je verder wilt komen in je training, niet allemaal maar 'voor je plezier'

Lijkt me ook wel sterk dat je het alleen leuk zou vinden als je winstpunten kreeg. sommige mensen verdienen die niet en dan is het hartstikke goed dat ze dan een keertje juist beoordeeld worden.

Een meisje van 7 op een oliebol is egt hartstikke leuk, heel schattig ik heb het ook vaak gezien, maar op het moment dat het meisje van 7 op de oliebol niet aan het gewenste nivo voldoet, krijgt ze gewoon geen voldoende, dus geen winstpunt. Dat is toch logisch? Stel je voor dat allee schattige meisjes op een leuke pony een winstpuntje kregen, omdat 'het er zo leuk uitziet' nou dan worden de B en de L een vergaarbak van mensen die nooit verder komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 19:47

Renate12 schreef:
Stel je voor dat allee schattige meisjes op een leuke pony een winstpuntje kregen, omdat 'het er zo leuk uitziet' nou dan worden de B en de L een vergaarbak van mensen die nooit verder komen..

Dat is het helaas al naar mijn idee....

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 20:05

115 Bloos . Paard was helemaal over de zeik door een paar herten die naast de bak stonden. Had de jury wat aardiger gevonden als ze me net 2 punten meer had gegeven... Maar gelukkig stond er wel onder m'n protocol dat ik een mooi paard had Clown .

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 21:07

Ik ben vorig weekend uitgesloten in de M2.. Bloos Ze gingen de jury koffie brengen, hij liep al niet echt lekker in de proef.. Maar toen stond ik ineens 5 x buiten de baan. Had zelfs op een onderdeel een 1, en dan nog -2. Dus een -1 op een onderdeel.. Tong uitsteken
Weekend dervoor net me eerste winstpuntje behaald in het M2.. Baalde wel heel erg...

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:45

Mijn laagste punten tot nu toe is 132 ( L1) en natuurlijk een keer gediskwalificeerd,.....

Dat was op de wedstrijd dat ik eerst onderweg de auto stuk had. Paarden bij iemand op de vrachtauto naar concours , gamora roste daar zowat de bodem uit de vrachtauto en de mensen waren blij dat ze er weer af kon..Ik wist niet welke vrachtauto het was, maar ben op het geluid afgegaan Haha!

Daarna beukte het andere paard , wij zijn altijd samen op de wedstrijd een spiegel van een auto af....

Merrie was natuurlijk totaal over de zeik.....met inrijden was het al een drama, maar gewoon dom zitten en blijven lachen....dat helpt het beste..

2e proefje 156 punten...

Ik heb ook nog eens een 3 gehad voor houding en zit, wel een prijs met 165 pt.....Ik weet dat ik een slechte houding heb, maar een 3!!! vond ik wel erg overdreven in de B.....

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:18

KarinvdM schreef:
CGJ heeft geen vriendjes...

Wel kenissen.

Vage kennissen Karin........ vage kennissen......... Haha!