oosterhoff schreef: Zo lang de poll het niet doet dan hier maar de vragen.
Bij 20 graden, Ik zweet me dan al kapot
Bij 25 graden, Meer kan ik echt niet aan
Bij 30 graden, Prima ik ben echt veel mooier met een jasje aan.
Ik vind een zomertenue net zo mooi als met jasje.
Jasje is veel mooier
Jasje is mooi maar liever wat sportievers
Ik vind dat het zomertenue zou moeten worden toegestaan vanaf 20 graden. Ruiters/amazone's kunnen dan gewoon zelf kiezen of ze al dan niet met jasje willen starten.
Ik kan zelf heel slecht tegen warmte/veel zon. Toen ik op de kleuterschool en basisschool zat, gebeurde het al regelmatig op hele warme schooldagen, dat de juf naar huis belde omdat ze dacht dat ik ieder moment dood neer kon vallen. Met de jaren is het wel beter gegaan, maar sinds ik bepaalde medicijnen slik, is het weer erger geworden. Als ik oververhit raak, dan word ik gewoon ziek (eerst gewoon flauw en heel duizelig en niet veel later krijg ik dan ineens hele hoge koorts).
Het mag denk ik duidelijk zijn dat ik voor mijn plezier aan wedstrijden mee doen en er niet onnodig ziek van wil worden. Als het voor mij echt te heet wordt, dan start ik in zomertenue en anders start ik gewoon niet. Ik vind met jasje echter wel veel mooier en netter staan, dus als het maar even kan start ik wel gewoon met jasje. Bij mij verschilt het ook nogal hoeveel 'graden' ik normaal kan verdragen. De ene dag zou ik bijvoorbeeld prima bij 25/26 graden met een jasje kunnen rijden (voor die 6 minuten dan), terwijl op een andere dag 22 graden wel het maximum is.
Ik stem voor 'vanaf 20 graden' omdat er denk ik genoeg mensen zijn die het vanaf die temperatuur veel prettiger vinden om in zomertenue te starten. Wedstrijdrijden doen de meesten nog altijd voor hun plezier namelijk.