Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L0ve schreef:Jha mijne liepen ook goed, maar ik weet niet wat ik van Ede moet verwachten!
Ben er nog nooit geweest!
gr.margo
Canter schreef:Volgens mij kunnen we er wel weer een mini-boktmeeting van maken!
Canter schreef:Ik heb blauwe zonder klittenband, die je dus over de hoef aan moet trekken. Ik kan wel met klittenband voor je bestellen, alleen kan het zomaar 2-3 weken duren voor ik die binnen heb.
Canter schreef:BrittJL0ver, ik ben er 10 juni niet, maar 11, 15, 16, 17 en 18 juni wel.
Simmie en Chantal, het zijn dan deze springschoenen:
Ze lijken wat paarsig op de foto, maar ze zijn blauw.
Deze kosten € 7,50 exclusief verzendkosten, maar misschien komen we elkaar wel weer eens ergens tegen als ik ze binnen heb.
Canter schreef:BrittJL0ver, ik ben er 10 juni niet, maar 11, 15, 16, 17 en 18 juni wel.
Simmie en Chantal, het zijn dan deze springschoenen:
Ze lijken wat paarsig op de foto, maar ze zijn blauw.
Deze kosten € 7,50 exclusief verzendkosten, maar misschien komen we elkaar wel weer eens ergens tegen als ik ze binnen heb.
Canter schreef:Is goed Simmie. Ik ben wel benieuwd voor wie het S-je is? Heeft 1 van je paarden zulke kleine pootjes?
Canter schreef:Een S-je is over het algemeen echt voor pony's, ik denk dat een M beter past. Ik zal ze wel allebei bestellen en dan kijk je maar welke het beste past.