Wie gaan er 3 juni naar Harkstede??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hananya

Re: Wie gaan er 3 juni naar Harkstede??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:27

Ik ben ook niet gestart. Ik kwam daar aan en toen was het nog droog. Toen ik halverwege het secretariaat was kwamen de eerste flitsen naar beneden. Ik heb me nog even afgemeld en ben weer naar huis gegaan. Ik zat net in de auto toen de eerste druppels naar beneden kwamen.... Haha!

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het terein na die buien nog te rijden was.

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 08:55

hey hermy, ik had je al niet gezien.. ik was al boven aan de uitslagen lijst aan het kijken:P nahjah ik geef je/jullie eigenlijk groot gelijk! ik zefl ben wel gestart ik weet niet hoe wijs dat was maar op dat moment wilde ik echt super graag l1 worden, we hadden er hard voor getraint enn we moesten tóch inschrijfgeld betalen dus waarom niet even kijken.. nahjah eigenlijk viel het wel mee want het terrein was er beter aan toe dan in havelte:P(kan ook niet anders maar goed) maar omdat we hard hebben getraint hoef ik op d wedstrijd zelf alleen nog maar het paard en mezelf een betje op te warmen dus was met 10minuutjes klaar en we konden er haast direct in..
met sadan is het ook goed afgelopen:D super leuk dat ik jou daar even heb gesproken:D:D:d
XxX

olie100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 12:16

Wat een weer was het erg sneu.. er waren nog wel veel mensen die gewoon gingen starten alle auto's met trekker weggetrokken konden allemaal het velt niet meer af.
Het weer was wel erg jammer gelukkig dat het vandaag en morgen beter is.

Ik zag ook nog een meisje die haar donkerbruinepaard niet de trailer op kreeg. Paard en meisje zeiknat stonden wel meer als een uur te opladen.
Dat was ook erg sneu. Clown

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 12:24

Haha jah dat meisje hebben wij geholpen ze stonden inderdaad al anderhalf uur dat paard(welsh k eigenlijk) erop te duwen heel vervelend want ze waren ook al achterpver geklapt tijdens het rijden enzo.. het paardje wou INEENS niets meer heel raar, ze kwamen ons om een longeerlijn vragen die we niet hadden maar goed we hebben geholpen en samen is het ons gelukt:) die arme vader van haar wil dat beest nooit meer mee opstap.. hij heeft een auw voet en een kapotte hand! nahjah ik hoop dat het in het vervolg beter gaat:) dat verdienen ze wel... aardige mensen! Wij hebben inderdaad ook mooi de auto langs de kant vd weg gezet zodat we mooi niet op dat veld hoeften te staan.. we zijn er zo weggekomen:) met prijzen nogwel.. nog best geslaagde wedstrijd dus:)
olie ben jij ook gestart?!

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:03

ik heb ook gereden. maar rhapsody had dat al gezegt. ben met springen 2 keer foutlooxs rond gekomen met een tijdfouty en een 6de plaats. heel knap van mijn paardje voor de eerste keer bb. en met dressur ging het ook erg goed het terein was nog goed te rijden en met 2 wp en een 3de plaats ben ik heel tevereden. ben blij dat ik gis moest en niet vandaag.

dewilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 18:56

ik ben er ook geweest wat jammer dat ik nu pas hier kijk. wij kwamen net aan met de vrachtwagen en toen begon het te regenen en vlak daarna ook onweer. eerst snel nog even iedereen aangemeld en toen hebben we bijna een half uur ofzo in de auto gezeten. wachten tot de onweer voorbij was. iedereen heeft toch gereden en 2 gingen met winstpunten weer naar huis...ik weet niet of 1 van jullie een tinker heeft gezien!? maar daar was ik mee die heb ik voorgelezen..

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:16

haha..dat meisje met die welsh k heeft dit ook gelezen. is een vriendin van mij. was haar eerste wedstrijd met haar paardje.

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 12:01

Ik ben vanochtend even geweest om te kijken Lachen. Was wel leuk, alleen af en toe een bui Boos! . Gelukkig is het nu droog.
Vanmiddag ga ik nog een keer heen met een vriendin van mij Haha! .

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 12:06

Ik heb er zaterdagmorgen gereden. Ik vond het terrein nog erg meevallen na die hevige buien van vrijdagavond. Ben er eerste geworden in de MII. Ik vond het een gezellig concours vooral met die tuigpaarden erbij . Keer weer iets anders.

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 12:42

dewilover schreef:
ik ben er ook geweest wat jammer dat ik nu pas hier kijk. wij kwamen net aan met de vrachtwagen en toen begon het te regenen en vlak daarna ook onweer. eerst snel nog even iedereen aangemeld en toen hebben we bijna een half uur ofzo in de auto gezeten. wachten tot de onweer voorbij was. iedereen heeft toch gereden en 2 gingen met winstpunten weer naar huis...ik weet niet of 1 van jullie een tinker heeft gezien!? maar daar was ik mee die heb ik voorgelezen..

haha ik ben ook nog gestart en het viel nog wel mee.. gewoon niet te veel losgereden en we mochten er haast in wanneer ik klaar was, welke rachtwagen waren jullie mee, wij waren eerst ook altijd met de vrwachtwagen(gele)maar die is verkocht omdat degene met het vrachtautorijbewijs is verhuisd Boos!
ik heb de tinker gezien Haha! gááf hij kon wel leuk lopen, hoe is het daarmee afgelopen?

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 12:43

Angelo schreef:
Ik heb er zaterdagmorgen gereden. Ik vond het terrein nog erg meevallen na die hevige buien van vrijdagavond. Ben er eerste geworden in de MII. Ik vond het een gezellig concours vooral met die tuigpaarden erbij . Keer weer iets anders.

super!! gefeliciteerd, ik vond het ook nog meevallen hoor Lachen ma goed ik heb ook vrijdag gereden, 2e plaats in de l1 Lachen eerste l1 voor ons als combi dus.. onwijs tevreden

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 12:45

elinax21 schreef:
haha..dat meisje met die welsh k heeft dit ook gelezen. is een vriendin van mij. was haar eerste wedstrijd met haar paardje.

ohw maar het was écht niet negatief bedoelt hoor!!ik vond het ontzettend aardige mensen(wat ik niet van alle mensen in de dressuur vind) ik vond het wel sneu voor hen vooral omdat hij het normaal wel braaf doet allemaal, nahjah goed hopen dat het snel beter wordt,

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:26

haha..dat van mij was ook niet als commentaar bedoeld joh!! maar ze wees mij erop dat jullie het over haar hadden..ik vond het wel komisch en zij zelf ook. die l*llo heefty zelf geen account, waarom weet ik ook niet. dus linda..ik weet dat je dit straks weer leest, maak een account aan!! Knipoog

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:10

hihi ohwkey jah sorry, ik heb al vet lang een account want die had lin voor me aangemaakt alleen ik was nooit actief omdat de eerste keer dat er foto's opstondeh kwam er haast alléén maar negatief commentaar op sporen bij jonge paarden en dat soort dingen :s dus reken altijd maar op het ergste (a)
haha jah ga eens een account aanmaken Tong uitsteken en je moet natuurlijk ook nog op het welsh forum van aniek komen Haha! ps hoe gaat het met je boefje Tong uitsteken Knipoog ?!

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:30

ze heeft zondag weer een wedstrijd dus je hoort wel hoed ie verloopt hihi..ze heeft nu 2 blauwe benen en een bolle kop (maar die had ze al Knipoog ) omdat beau (haar paard) achterover was geslagen. maar geloof dat he tmet beide verder goed gaat hoor Tong uitsteken

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:46

ohww gelukkig Lachen maar ze moet wel oppassen hoor, steigeren kan erg gevaarlijk zijn, je kan er vervelend onder komen, nahjah laat idd maar weten Lachen beterschap, en heel veel succes(alvast Tong uitsteken )