Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het terein na die buien nog te rijden was.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dewilover schreef:ik ben er ook geweest wat jammer dat ik nu pas hier kijk. wij kwamen net aan met de vrachtwagen en toen begon het te regenen en vlak daarna ook onweer. eerst snel nog even iedereen aangemeld en toen hebben we bijna een half uur ofzo in de auto gezeten. wachten tot de onweer voorbij was. iedereen heeft toch gereden en 2 gingen met winstpunten weer naar huis...ik weet niet of 1 van jullie een tinker heeft gezien!? maar daar was ik mee die heb ik voorgelezen..
Angelo schreef:Ik heb er zaterdagmorgen gereden. Ik vond het terrein nog erg meevallen na die hevige buien van vrijdagavond. Ben er eerste geworden in de MII. Ik vond het een gezellig concours vooral met die tuigpaarden erbij . Keer weer iets anders.
elinax21 schreef:haha..dat meisje met die welsh k heeft dit ook gelezen. is een vriendin van mij. was haar eerste wedstrijd met haar paardje.