Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
erango schreef:ik rij bij de ponyclub avereest
Jaike schreef:Bah, ze verwachten slecht weer voor zaterdag
daantjuhhh schreef:nee hoor valt reuze mee!
Niet echt warm, maar das niet erg!
En ze verwachten de hele dag DROOG!!!!!!! en das wel belangrijk!
heidehofs schreef:ze zullen toch heus wel als ze op de helft zijn 10 minuutjes de boel stil leggen om de rest even te laten verkennen...? als je nummer 70 bent is dat echt heel lang wachten!
Shoeve schreef:hopelijk wordt het wel beter weer dan vorige week (toen plenste het) maar het terrein is toen niet erg kapot gegaan (eigenlijk haast helemaal niet)![]()
vorige week moest ik ook schrijven, en toen hadden ze na de C-B (tussen tussen C-B en D-B) nog een keertje parcours verkennen, van ongeveer 5 minuten..
maar ik durf niet met zekerheid te zeggen, dat er tussendoor ook nog een keertje parcours verkennen is. (dan zul je toch even moeten bellen als je dat zeker wilt weten), maar MISSCHIEN is er ook wel opgave op het bord?????????
TROUWENS. IK MAG LEKKER DE HELE DAG IN DE HOOFDRING SCHRIJVEN BIJ HET SPRINGEN, WIE KOM IK TEGEN???? (en op welk paard?)
Jaike schreef:Hmmm, bij ons verwachten ze toch echt regen!![]()
![]()
Ach ik zie het morgen wel, ze hebben het zó vaak mis met die verwachtingen........
Veel succes allemaal en misschien tot morgen?!
Oja, spreek me trouwens maar gewoon aan hoor als je denkt me te zien, ik bijt niet!