28 mei wouwse plantage, wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLuna

Re: 28 mei wouwse plantage, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:12

Ik ben er zaterdag geweest, was ik me singel vergeten.. slim, toen had ik die van laurens kunnen lenen, helaas geen geluk gebracht Tong uitsteken Ze vond de vlaggen eng die achter de juryhokjes stonden, en doordat bijv. de keertw. die richting op was draaide ze hem er helemaal uit, en met slangenvolte 6 bogen racede ze de 1e boog in en probeerde zoveel mogelijk af te snijden zodat ze niet zo dichtbij die vlaggen was want dat was natuurlijk heel erg eng..

Uiteindelijk van de 3 jury's waarbij 228 winst is: 207 227 en 237! Erg grote verschillen dus, 207 hadden we thuis nageteld nog is blijkt het dus 210 te zijn schilt natuurlijk wel iets Tong uitsteken Dus ik had uiteindelijk 59, .. %. Achja, volgende keer weer beter hoor!

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:26

He Stefanie, ik was net een plaatsje boven jouw Haha!
Het ging echt voor geen meter. Hij liep zoiezo al niet echt lekker met losrijden, weet ook niet waarom. In de proef was de "accu" volgens mij al een beetje leeg... reageerde net te laat steeds enzo... en loopt 10x normaal voorbij B en E... in de uitgestrekte galop schrikt ie ineens Verward Ik vloog er bijna af Tong uitsteken Was er gewoon niet op voorbereidt...

Ik had 228, 229 en 220 punten... 59,39 procent. Dus als de proef gewoon goed was verlopen, had ik toch wel een mooie score gehad. Volgende keer beter Haha!.

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:02

steffie4ever schreef:
@ kadir4ever:
wat is je naam dan? Tong uitsteken [ik ga dus ook naar ermelo Knipoog ]

heej Mijn naam is Sanne Verzendaal
en jou naam dan? kan k even op de lijst kijke.. Knipoog gezellig.. *LOL*

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:46

kadir4ever schreef:
steffie4ever schreef:
@ kadir4ever:
wat is je naam dan? Tong uitsteken [ik ga dus ook naar ermelo Knipoog ]

heej Mijn naam is Sanne Verzendaal
en jou naam dan? kan k even op de lijst kijke.. Knipoog gezellig.. *LOL*

ik ga ook egt gesel... Haha!

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:30

weten we al meer uitslagen dan wat er tot nu toe op de siet van stal van Baalen staat?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:49

nee helaas niet, misschien komen mara en robin nog wel even online vanavond. (als we geluk hebben)

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:00

heej heej iedereen!!
ik ben maxime van loenhout!!
en ik ben vrijdags ook weesten kijken naar mara!!!
maare kheb ook foto's gemaakt!!
maar heeft iemand het email adress van laurens..??
-xxx- maxime mail me ffkes of voeg me ffkes toe (maximeloon@hotmail.com)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:02

Ik ben er geweest, en het was geweldig! Mara heeft een super kur gereden en met dik 75 % gewonnen! Gefeliciteerd Mara! 2e was Astrid Langenberg met Hertenhof's Sunlight, 3de Laurens met Hoby, 4de Lotte Jansen met Oosteinds Rocco (dacht ik tenminste Tong uitsteken ), 5de Michelle van Lanen met Basalt en 6de Robin met Milkshake. Dat waren de prijswinnaars. En iedereen gefeliciteerd, ik heb genoten van de hele mooie kuren die er gereden zijn! Haha! Jammergenoeg was er hier en daar nogal wat spanning bij de diverse pony's, luidsprekers waren blijkbaar best eng, en Milkshake had wat startproblemen. Hoby was erg fel en verprutste ook het een en ander, was wel jammer, want er zaten hele goede onderdelen in.

Ik heb weer een aantal mooie foto's gemaakt (en ook wat minder mooie, Robin, die zal ik maar niet plaatsen Knipoog ) en ik zal kijken of ik ze straks nog kan plaatsen.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:18

sh*t, sorry dat was het eerste wat ik denk bij deze uitslagen Bloos ik had zo gehoopt dat Laurens zou winnen, maar ik heb het niet gezien dus ik kan er ook niets over zeggen verder. Ik ben het alleen iets meer eens over laurens zn rijstijl als die van mara ( MIJN MENING en diegene die mij erop aanvalt die krijgt ruzie) maar we moeten natuurlijk astrid niet vergeten, die zal ook wel een nette kur hebben gereden, helaas kon ik er niet bij zijn

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:56

Het maakt mij niet uit, alle prijswinnaars zijn in mijn ogen winnaars en goede ruiters/amazones. De uitslag was nu wel terecht, in Laurens zijn proef zat net iets teveel spanning waardoor het niet vloeiend liep, en af en toe loopt Hoby daardoor wat onregelmatig. En Mara reed een geweldig harmonieuze foutloze (tenminste, zo leek het mij) proef.

Ben trouwens nu foto's aan het uploaden. Pling

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:02

ja das idd wel zonde, ik stuur je alleen nog wel even een pb-tje over iets wat ik niet vind kunnen, ben benieuwd naar de foto's.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:22

Heb hem beantwoord. Ga me nu bezig houden met de foto's! Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:32

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:39

jammer dat ik dit nu pas lees. ik woon vlakbij wouwse planege en als ik dit wist kwam ik zeker kijken. he jammer nou

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:45

Ja, dat is jammer. Meer publiek had ook wel gemogen, er was volgens mij helemaal geen publiek als alleen de eigen aanhang! Schandalig gewoon, want het is echt de moeite waard. Aan de andere kant hadden wij natuurlijk nu wel alle plaats en ruimte. Clown

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:56

@ Missmiekie, sorry hoor maar ik heb vandaag zitten schrijven en Laurens is terecht 3e geworden! Een vrije gewone kur, maar jezus wat kan dat beest draven Haha! En Mara der nieuwe kur was en blijft geweldig, he maar!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:59

@ Missmiekie, sorry hoor maar ik heb vandaag zitten schrijven en Laurens is terecht 3e geworden! Een vrije gewone kur, maar jezus wat kan dat beest draven Haha! En Mara der nieuwe kur was en blijft geweldig, he maar!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 07:37

Michelle85 schreef:

dan heb ik vrede MET DE UITSLAG, maar verder niet, iedereen heeft toch wel zijn of haar favo persoon?? en omdat dat in dit geval mara niet is krijg je via pb's meteen weer allemaal commentaar, nou het spijt me hoor voor mn mening Clown tsss

Anniej88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:36

het was dit weekend egt so gezellig!!! Laurens zaterdag in zn rokje en astrid in de boxer van laurens haha!!! het was echt super gezellig!! ik was voor mn kur egt zenuwachtig het was de 1tse keer dat ik hem reed op een wedstrijd!! maar het ging echt super en nog beter dan thuis!! Ik was 8ste dus echt super tevreden!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:44

Jouw kur was inderdaad supermooi, en ik vond om eerlijk te zeggen je score tegenvallen. Zag er echt heel netjes uit!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:52

Ik heb geen favo persoon, maar wel een favo pony Knipoog

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:12

ja Annie, was echt super de super leuk he! Laurens was inderdaad echt one of the girls haha! jij nog gefeliciteerd he meisie, mooi gereden in je kur!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:27

De beste wint he...

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:46

Ik heb iig genoten van t weekendje supporteren!
Jammer dat ik de kuren niet heb kunnen zien op zondag!
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten Haha!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:49

het was echt super super super gezellig dit weekend.. echt top concours,, mara je kur was op en top echt beste!! je zei al dat ie mooi werd... en dat werd ie ook zeker... xxx-jess Inge