Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OnTime schreef:Ik rij bij de Welleruiters uit Harlingen/Jorwerd. Ik rij alleen geen lessen mee, omdat ik genoeg les op stal krijg.

hopkefamke schreef:nynke schreef:Ik rij ook bij de Surventoruters in Surhuisterveen
Jah ik weet wel wie jij bent![]()
Jij was toen oowk bij die wedstrijd in marum tog?
porscherider schreef:marius schreef:Rij bij de deelenruiters.. Les en wedstrijdrijdend lid... Enne, mijn nieuwe paard die vanmiddag komt... komt bij Maurix vandaan
Hey wat leuk zeg! Gefeliciteerd met je aankoop. Is dat één van hun Z-paarden die ze te koop hadden?
L. forever...
Ikke helemaal trots en blij
marius schreef:porscherider schreef:Hey wat leuk zeg! Gefeliciteerd met je aankoop. Is dat één van hun Z-paarden die ze te koop hadden?
Ja klopt, dat was die schimmelL. forever...
Ikke helemaal trots en blij
Veel plezier ermee! marius schreef:porscherider schreef:
Uhm... en hoe bedoelde je dat?Vandaag voor de 2e keer thuis gereden... wissels ff getest enzo...
Echt een superpaard...
marius schreef:porscherider schreef:Wat leuk zeg! Nou ja, je weet het zelf inmiddels ook al: hij doet gelukkig z'n naam niet eer aan. Veel plezier ermee!
Uhm... en hoe bedoelde je dat?Vandaag voor de 2e keer thuis gereden... wissels ff getest enzo...
Echt een superpaard...
.
[/quote]
maar de knopjes zitten er in ieder geval op... maar ik snap je nu... ben ook een beetje blond he...
marius schreef:Haha, nee das waar... hoop dat het bij mij ook zo gaat...maar de knopjes zitten er in ieder geval op... maar ik snap je nu... ben ook een beetje blond he...
Japke_Z schreef:rijd sinds kort bij De Oorsprong in st nyc.
marije1987 schreef:Beetje offtopic? Anders voegen jullie elkaar even toe op msn, kunnen julie daar gezellig verder kletsen!
missnynke schreef:ik ben lid van de marruters, maar daar rij ik niet, we hebben gewoon zelf thuis les