Muislover schreef:ballie: Moskoureed![]()
in t huis wat eerst van Romkes woonde misschien dat iets zegt?
hmmm neej niet echt haha... is dat daar met die grote groene stallen? (of ben ik nu gek aan 't worden?)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Muislover schreef:ballie: Moskoureed![]()
Muislover schreef:Ik start bij de pony's met Muis![]()
benedict schreef:eeey ik ga ook heen de 28ste. ik moet s'middags rijden bij de B dressur en misschien B springen....
eerste wedstrijd met m'n nieuwe paardje ben benieuwd!!!
balli schreef:Muislover schreef:ballie: Moskoureed![]()
hmmm neej niet echt haha... is dat daar met die grote groene stallen? (of ben ik nu gek aan 't worden?)
peerke schreef:@ Yentle01, Vajramani, Marije1987 en NehnaDagmar: Haa leuk dat jullie daar ook heen gaan.Ben benieuwd of het wel doorgaat. Het is daar kleddernat heb ik gehoord. Ze zouden vandaag beslissen of het doorgaat of niet. Ik moet om half 9 als nummer 8 in de B dressuur. Ben net met mijn jonge paard begonnen.
Dit word onze 2e wedstrijd.
@ Yentle01 jij rijdt ook voor Trynwalden of niet?
Citaat:
Ja klopt! Jij ook? Ik hoop wel dat het door gaat overigens, is altijd een leuk concours om te rijden.
marije1987 schreef:Citaat:
Ja klopt! Jij ook? Ik hoop wel dat het door gaat overigens, is altijd een leuk concours om te rijden.
Wie zijn jullie dan? Ik heb jullie vast wel eens gezien!
Citaat:
Ik heet Eline de Wied.
marije1987 schreef:Citaat:
Ik heet Eline de Wied.
Hmm dat komt me niet bekend voor.. en hoe heet je mede-clubgenote?
nicole0180 schreef:is er al een startlijst bekend..?
marije1987 schreef:arie53 schreef:Lijkt mij vrij normaal dat je de organisatie ondersteund met het betalen van intree.
Je weet zeker niet wat voor vrije tijd en geld, er voor de organisatie in gaat zitten,en dan nog maar niet te spreken van de kosten om het te organiseren,
Je betaald anders genoeg startgeld daar, en deelnemers zijn er ook genoeg! En andere grote concoursen vragen toch ook geen entree..
hesterv schreef:5 euro valt nog mee toch, sommige concoursen vragen al 6 of 7 bij de pony's. Maarja, alles wordt tegenwoordig duurder. Maar misschien scheelt het ook omdat we bij de pony's nu ook prijzengeld hebben ???
amondi schreef:€ 10,00 als je wilt starten. PER PROEF!!
marije1987 schreef:amondi schreef:€ 10,00 als je wilt starten. PER PROEF!!
En dan nog 5 euro entree.. tel uit je winst!