Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haike schreef:Wil me wel opgeven maar oki is niet bekend bij zeWel ineschreven in hulpstamboek maar dat telt dus niet blijkbaar. Jammer, had deze maand al goede punten.
liza van loon schreef:Ik heb dit weekend ook nog wedstrijd. Maar je kunt ze gewoon wijzigen, dus heb deze alvast ingevoegd voor ik het weer vergeet.Sta nu niet meer boven aan, he
Soraya92 schreef:haike schreef:Wil me wel opgeven maar oki is niet bekend bij zeWel ineschreven in hulpstamboek maar dat telt dus niet blijkbaar. Jammer, had deze maand al goede punten.
dat kan wel gewoon hoor ! het hulpstamboek!!
shetan staat er gewoon op en die zit ook in het hulpstamboek !
viefdepief schreef:Ach joh, volgens mij mag echt iedereen meedoen hoor...
Maakt het helemaal niet echt uit hoe hoog je stond enzo!!
Maarja het is natuurlijk wel heel leuk om hoog te eindigen![]()
liza van loon schreef:
haike schreef:Heb net even gebeld, oki staat wss vanaf morgenavond in de lijst!
Wie kan trouwens uitleggen hoe de puntentelling dressuur werkt? Snap er niet zo heel erg veel van en kan de uitleg niet vinden. Op hoeveel zou ik bv uitkomen? Punten die ik gereden heb in mei zijn 173 en 165.
viefdepief schreef:Moet pride weg dan??![]()
Denk trouwens dat ik sam ook nog een jaartje rij en dan moet ie ook maar opzoek gaan naar een nieuw baasje..
haike schreef:Heb net even gebeld, oki staat wss vanaf morgenavond in de lijst!
Wie kan trouwens uitleggen hoe de puntentelling dressuur werkt? Snap er niet zo heel erg veel van en kan de uitleg niet vinden. Op hoeveel zou ik bv uitkomen? Punten die ik gereden heb in mei zijn 173 en 165.
hetismij schreef:haike schreef:Heb net even gebeld, oki staat wss vanaf morgenavond in de lijst!
je komt op 16,25% uit,
je telt de punten bij elkaar op, deelt ze dan door 8, deelt ze dan weer door 260 en dat doe je keer 100, vraag me niet waarom maar zo is het
viefdepief schreef:Nou morgen ga ik mijn standen ook invullen!!
Vond het eigenlijk nog wel grappig dat ik nog steeds in het bestand zat (had vorig jaar ook meegedaan)