wedstrijden in afgesloten buitenbak, Noord-Holland, waar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

diegomarije

Re: wedstrijden in afgesloten buitenbak, Noord-Holland, waar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 22:34

JazzOrlando schreef:
Oostzaan Taams is ook in de buitenbak met hek

Waar is dit, is hier ook een site van? Of misschien een telefoonnummer o.i.d?
Nibiixwoud heb ik gekeken, jammer dat er alleen 5 juni een wedstrijd is, dan ga ik al naar noord-beemster, zij hebben pas weer wedstrijd in september daarna. Het valt mij trouwens op dat er maar weinig wedstrijden worden georganiseerd, die voor mij op dit moment geschikt zijn, wordt even afkicken Haha!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 00:20

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:24

Kom je ook vrijdag de 13e naar Heiloo? }>
Vanaf juni start ik ook een stuk minder, dan ga ik regelmatig rondscheuren op de ambulance Party!! ipv te paard! Haha! Weer veel weekenden werken en minder starten...

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:40

Bordjes waren niet hoog in Spijkerboor maar wel een omheinde bak. Dus ver komt hij niet en je kan geen andere ruiters lastig vallen Tong uitsteken Ook niet een gek kijkerig bak buiten.. Veel weilanden er omheen. San vond de parkeerplaats en wat daar allemaal gebeurde wel erg interresant Knipoog

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 07:44

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 08:48

mondi schreef:
Vanaf juni start ik ook een stuk minder, dan ga ik regelmatig rondscheuren op de ambulance Party!! ipv te paard! Haha! Weer veel weekenden werken en minder starten...

Ik kom wel kijken. Kan zelf niet starten de M1 is afgelast Boos! .

Dan is het wel handig als ik namen en de klassen waar jullie in starten weet Haha! .

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 20:44

mondi schreef:

Hahahahaha Haha! dat dacht ik niet...ik denk niet dat ze er echt blij mee zijn als ik in 4 banen tegelijk mijn proef rondscheur......... Tong uitsteken Ze had me er per ongeluk opgezet, maar heb haar al even gebeld, dus van mij zullen jullie geen last hebben Knipoog
Ga het in ieder geval 22 mei in spijkerboor weer proberen, dus iedereen die daar dan moet starten......stuur en rem mee want ik kom eraan Cool

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:41

[[/quote]
Hahahahaha Haha! dat dacht ik niet...ik denk niet dat ze er echt blij mee zijn als ik in 4 banen tegelijk mijn proef rondscheur......... Tong uitsteken Ze had me er per ongeluk opgezet, maar heb haar al even gebeld, dus van mij zullen jullie geen last hebben Knipoog
[/quote]

Nou ik dacht Bloos dat je het op vrijdag de 13e wel aan zou durven... Haha! Haha! Haha!

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:55

diegomarije schreef:
mondi schreef:

Ga het in ieder geval 22 mei in spijkerboor weer proberen, dus iedereen die daar dan moet starten......stuur en rem mee want ik kom eraan Cool

De 13e was al vol, kon ik niet meer bij, maar ik ga 1 juni starten in Heiloo en dan mag je wel door mijn baan heen galopperen hoor! Haha! Goede oefening voor mijn paard Knipoog. Btw, Diegomarije, stond jij in de Hippix?

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 12:10

Citaat:

De 13e was al vol, kon ik niet meer bij, maar ik ga 1 juni starten in Heiloo en dan mag je wel door mijn baan heen galopperen hoor! Haha! Goede oefening voor mijn paard Knipoog. Btw, Diegomarije, stond jij in de Hippix?

Bedankt, ik sta nog wel ingeschreven dan, dus ik zal er even over nadenken }>
Ik wordt wel steeds beroemder he, jep dat ben ik in de hippix.....
[/quote]

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 18:21

Citaat:
Bedankt, ik sta nog wel ingeschreven dan, dus ik zal er even over nadenken }>
Ik wordt wel steeds beroemder he, jep dat ben ik in de hippix.....

hoor net dat ik niet beroemd ben, maar berucht....ach zit dicht bij elkaar toch? Haha!

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:07

haha nou leuk dat je naar spijkerboor komt,ik vind het fijne manege,lekker ruime parkeergelegen heden,aardige mensen zover ik ze ken,2e bak alleen erg zwaar,maar goed je rijd zomers toch in 1e bak in,en das een lekkere bak,en idd buitenbak netjes omheind,redelijke bodem en weinig schrikdingen erom heen.

Ik vind het altijd zo leuk dat je laarzen gepoetst worden voor je de bak in gaat,hele aardige man,deed dat al toen ik 13 was daar,dus al jaar of 8 iig.

Nou tot zondag dan he marije!ik mag 2e x z1 rijden dan.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 13:45

paulanda schreef:

Ik vind het altijd zo leuk dat je laarzen gepoetst worden voor je de bak in gaat,hele aardige man,deed dat al toen ik 13 was daar,dus al jaar of 8 iig.

Nou tot zondag dan he marije!ik mag 2e x z1 rijden dan.

Haha waarom denk je dat ik naar spijkerboor ga? Echt niet omdat ze daar zo'n mooie omheinde buitenbak hebben hoor, omdat ze daar mijn laarzen poetsen voordat je de ring ingaat Clown is dat echt waar trouwens, vorige keer dat ik daar startte niet namelijk
Ennuh Z1, dat klinkt wel erg stoer zeg....

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 13:49

Ik ben ook gepoetst idd daar Haha! afgelopen zondag ! Tong uitsteken