Hemelvaartconcours Waddinxveen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_10_

Re: Hemelvaartconcours Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 11:55

Ik vond het zeker goed georganiseerd!! Dat omroepen enzo en die nummer hadden ze goed gedaan zo.
Ben vorig jaar in Groenkan geweest (concour Agterberg) en daar moet je zelf in de gaten houden wanneer je aan de beurt was, is toch best lastig als er zoveel ringen zijn op zo'n groot concour!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:46

Ja, zonder goede ringmeesters of omroepsysteem heb je dan al snel dat het programma erg uitloopt. Dat was echt super in orde in Waddinxveen!

Ik begrijp niet dat mensen hun papieren niet in orde hebben. OK een handtekening vergeten kan gebeuren (gebeurde mij ook, heb ter plekke mijn startkaart getekend Bloos ). Maar er waren mensen die met paarden kwamen waar de inentingen niet van in orde waren!? Begrijp ik niet hoor, dan doe je al die moeite (vlechten, poetsen, op de trailer etc) en dan is zoiets simpels als een enting niet orde? Vaag...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 18:23

Wij werden gecontroleerd op het secretariaat en daarnaast heb ik bij de jury de papieren ook nog laten zien. MAar inderdaad, als je op wedstrijd gaat weet je dat je entingen in orde moeten zijn!!!
Enne Ir111....ook ik heb die fout vorig jaar gemaakt hoor, kwam er in juni ook een keer achter dat die startkaart ondertekend moest worden!!! Lekker slim ja!

Enne dit was voor mij inderdaad pas de tweede keer L2, was ook hardstikke trots op ons paard!

Loena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:36

Ook ik vond het weer erg goed georganiseerd! Obsession heeft zich zo goed gedragen, alsof ze niet anders gewend was!
En inderdaad het veld was echt nog heel goed te rijden, was wel benieuwd hoe het inrijdveld smiddags zou zijn maar ik lees dat het nog te doen was!
Volgend jaar ben ik weer van de partij!
Mijn eerste proef ging beter als mijn tweede proef, had alleen minder punten in de eerste, ik had 148 en 156. Toch weer een punt erbij!