Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Ja ik ga 16 mei naar heerjansdam, daar ben ik nog nooit geweest dus ook heel benieuwd.
ShannaY schreef:Ik ga ook 16 mei !
Rakkertje_ schreef:ShannaY schreef:Ik ga ook 16 mei !
ik ben er dan ook kunnen we elkaar meeten![]()
![]()
nicoletju schreef:ik heb in het z2 pony's gereden maar het was niet fijn rijden en het duurde heel lang voor dat eindelijk de prijsuitreiking kwam!!
maar wel 2 winst gereden!!!![]()
windhond schreef:Die van mij liep met blote voeten dus ik hield mijn hart vast. (Hij is niet zo vast ter been) Maar al met al viel het mee. De banen waren slecht ja maar ik hoorde dat het s'middags nog veel erger was.
nicoletju schreef:windhond schreef:Die van mij liep met blote voeten dus ik hield mijn hart vast. (Hij is niet zo vast ter been) Maar al met al viel het mee. De banen waren slecht ja maar ik hoorde dat het s'middags nog veel erger was.
ja ik moes s'middags en het was heel erg slecht!!! wat rijd je met je paard/pony en welke catorgorie?
miesie schreef:Ik reed rond 3 uur, allemaal kuilen, ik durfde amper te wijken..
Het was ook nog 's heel warm, dus moest sid echt vooruit schoppen..
Ik reed in de L1 met me pony had 2 keer 151 punten en was 2 keer 3e van de 6 (eigenlijk 8, maar er waren 2 uitvallers)