een 3 voor vloeken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: een 3 voor vloeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:17

Het enige wat er bij mij onder de proef uit komt is 'hooo', 'goedzo', 'braaaaf', 'super' en af en toe 'wat?'

Vloeken doe ik nooit onder de proef, ruzie maken met de voorlezer ook niet. Als mijn voorlezer de verkeerde proef of wat dan ook voorleest begin ik eerlijk te lachen dan dat ik boos wordt... Haha!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:01

Als ik praat onder de proef is het alleen maar "Ruuussttiggg" en "braaf" Haha!

Paar jaar geleden, met mijn tweede wedstrijdje, toen sprong Odin opeens uit de ring vandaan Clown
en toen zei ik wel hard van: "Odin!! Flikker!! " Haha!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:03

ik praat wel veel tegen mn pony Haha! . Met dressuur heel zachtjes ‘kom , klikken of braaf’ .Schelden doe ik niet Tong uitsteken ...Met springen zeg ik ook vaak : Goed zo meisje blablabla Tong uitsteken en bij de cross praat ik echt heel veel met haar Haha!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:11

Cow_horse schreef:
porscherider schreef:
Een clubgenootje van mij heeft eens 156 -2 gekregen omdat ze haar vader ontzettend uitkafferde toen hij per ongeluk de verkeerde proef begon voor te lezen.

Maar dit vind ik asociaal
fouten maken is menselijk bah zeg!

de -2 kreeg deze amazone voor het feit dat ze aan de verkeerde proef begon, dat geeft elke jury en had niets te maken met het uitkafferen (helaas want die vader deed het vast niet expres)

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 16:50

Niet echt tegen mn paard (op wedstrijd tenminste niet haha) maar afgelopen weekends nog een "oliebol" Omdat we een bordje 2x achter elkaar omliepen... t t t

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 17:31

rhijnauwen schreef:
porscherider schreef:
Een clubgenootje van mij heeft eens 156 -2 gekregen omdat ze haar vader ontzettend uitkafferde toen hij per ongeluk de verkeerde proef begon voor te lezen.

Cow_horse:
Maar dit vind ik asociaal
fouten maken is menselijk bah zeg!

de -2 kreeg deze amazone voor het feit dat ze aan de verkeerde proef begon, dat geeft elke jury en had niets te maken met het uitkafferen (helaas want die vader deed het vast niet expres)

Was jij erbij dan? Tong uitsteken Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet bij ben geweest, ik heb het van horen zeggen. Heb de coupon ook niet gezien maar ik het verhaal ging dat de -2 voor het schelden was. Maar wat jij zegt zou ook heel goed kunnen. Zou voor de amazone wat beter zijn: een -2 voor de verkeerde proef zou ik liever krijgen dan een -2 voor schelden. Bloos

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:51

rij nog geen wedstrijden maar als ik proefjes oefen scheld ik nooit dat praat ik altijd heel lief tegen hem Tong uitsteken
maar tijdens te training en ik wil bijv. iets simpels vragen als wijken of stukje vooruit springen in galop en weer terug nemen *we trainen op M niveau* en hij loopt te klooien wil ik hem nog wel eens uitgeschelden voor r*tknol of l*l, maar meestal heb ik direct daarna er weer spijt van Haha! want het is dan toch voor een groot gedeelte mijn eigen schuld geweest dat hij de hulp niet helemaal begreep,,

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:21

Ik heb bij mijn vorige paard wel eens op mijzelf gevloekt, ik moest de middedraf rijden en dreef te veel waardoor ze in de galop viel. De jury van die ring naast mij hoorde dat en zei dat ik wel mocht starten bij haar als ik maar niet weeer ging vloeken. Bloos

Heb mijn excuses aangeboden... Pling