Voor mezlef heb ik goed gereden als had ik wat meer van de punten verwacht, had 143 en 149.. Wel erg streng vind ik. Misschien zag het er niet uit maar zó laag. Nou ja zelf heb ik er een goed gevoel over dus ik ben tevreden! Het was een leuke dag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hetismij schreef:Walco_Aqua schreef:Ik moet om kwart voor 10 starten in de D-Z1, dat wordt dus al om kwart voor 7 opstaan, vroeg mn bed uit dus! Ik hoef pas smiddags in de allerlaatste rubriek te springen. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met die 2 springterreinen en je moet dan ook 2 parcoursen onthouden en meestal is het daar ook nog ingebouwde barrage.
VROEGG??? ik moet om 5 uur al opstaan, (daarom slaap k nu ook nog niet) maare ik vroeg me ook af hoe ze dat gingen doen met die twee parcoursen onthouden, dat is toch een gedoe?
Orange schreef:Het was een geslaagd weekend![]()
M2 dressuur
2x 2de met 166& 168
B Springen
1ste & foutloos 52,5
2de + 1balk
finalespringen 3balken we waren nmlk nogal moe
en k reed hem te weinig dus tilde hij zn beentjes niet goed op
Ben weer helemaal blij met 5 wp erbij (mag nu Lspringen![]()
Maar ik vond het een geweldige dag, mooi weer!
Citaat:
Heej,
dan was jij volgens mij diegene die tegen mij zei dat mn sperriempje los zat, toch?
djedda schreef:whaaa ik had dus hele lage punten.. en dacht dat ik erg slecht had gereden maar ben toch 2e geworden! dat geeft me weer moedhaha .. ben echt zo blij! streng gejureerd dus..
kaatie86 schreef:oooh was echt gezellig.
ik had met springen het niet zo goed gedaan was wat te zenuwwappig dus hebben mooi alles geweigerd.
maar moet kunnen voor de eerste keer volgende keer beter.
en met de dressuur in de L1 had ik 158 en 151 dus toch nog heel blij.![]()
hetismij GEFELICITEERD ik weet zeker dat ik je heb gezien. en de foto djedda hier heeft dat ben jij toch.
djedda schreef:OK je bent de beste!
is dit een van jullie? Heeft mn vader gemaakt!
http://groups.msn.com/_Secure/0QQDhAgYS ... 4287[/img]
kadir4ever schreef:ik Z2 Pony's Moet als 2e startte.. Balen..Maar jaa Zin in Morge..!! X