Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zep schreef:Levy schreef:Crisis denk ik, een volledige identiteitscrisis.
Arie heette eerder toch Anna?
Die geslachtscrisis is al in een eerder topic volledig uit de doeken gedaan.
Intussen al wel mooi 2 pagina's
Levy schreef:Arie, als u nu ingaat op mijn uitnodiging, dan fiets ik vanavond persoonlijk naar de secretarsse van de vereniging om speciaal voor u de uitslagen te gaan halen
arie53 schreef:Levy schreef:Arie, als u nu ingaat op mijn uitnodiging, dan fiets ik vanavond persoonlijk naar de secretarsse van de vereniging om speciaal voor u de uitslagen te gaan halen
Waarom wilt u mij zo graag 15 mei in Exloo ontvangen ,gezien de toon van voorgaande posts lijkt het mij niet dat u mij voor de gezelligheid uitnodigt ??
Levy schreef:Om dan echt een einde te maken aan diet oeverloos gezeur, zeg het dan gewoon
KarinvdM schreef:Heb je nou al gebeld?
arie53 schreef:Levy schreef:Om dan echt een einde te maken aan diet oeverloos gezeur, zeg het dan gewoon
WAT ZEGGEN ???
arie53 schreef:KarinvdM schreef:Heb je nou al gebeld?
Heb je voor mij het telefoon nummer???
arie53 schreef:Levy schreef:Om dan echt een einde te maken aan diet oeverloos gezeur, zeg het dan gewoon
WAT ZEGGEN ???
arie53 schreef:Ik ken weinig dames die Arie heten ,het is gewoon mijn voornaam ,dus![]()
Mijnheer
arie53 schreef:Ik ken weinig dames die Arie heten ,het is gewoon mijn voornaam ,dus![]()
Mijnheer
gijsenkim schreef:ik ken wel een vrouwelijke aDrie
arie53 schreef:Wat een ophef over de eenvoudige vraag of er al uitslagen lijsten zijn van Exloo .
Dat ik fatsoenlijk vraag naar de uitslag van Levy komt alleen maar, omdat zij zich eerder in dit topic aangesproken voelde ,
Maar ik denk nu toch dat er wat te verbergen valt over de uitslagen anders reageer je niet zo op een gewoon gestelde vraag .
youngster schreef:gijsenkim schreef:ik ken wel een vrouwelijke aDrie
dat zijn toch ook auto's??? A3s??
gijsenkim schreef:
AU!!!! die![]()
![]()
tarmine schreef:arie53 schreef:Wat een ophef over de eenvoudige vraag of er al uitslagen lijsten zijn van Exloo .
Dat ik fatsoenlijk vraag naar de uitslag van Levy komt alleen maar, omdat zij zich eerder in dit topic aangesproken voelde ,
Maar ik denk nu toch dat er wat te verbergen valt over de uitslagen anders reageer je niet zo op een gewoon gestelde vraag .
Ik heb ook al 2 x iets aan U gevraagt zonder daar antwoord op te krijgen...............erg jammer.......
Wordt ik genegeerd
Levy schreef:gijsenkim schreef:
AU!!!! die![]()
![]()
Arie in een Audi??