Citaat:Ok leuk! je staat zeker bij monique Hijdra? Hbe een tijdje les van haar gehad
Klopt. Ik heb ook les van haar. Waar sta jij nu dan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ok leuk! je staat zeker bij monique Hijdra? Hbe een tijdje les van haar gehad
Miss_Petit schreef:Ik heb Team Spirit en Danielle14 zien rijden.
Team Sprit je 2e proef was super netjes gereden en afgewerkt!
Ik had 154 en 161, ik zat gewoon fijn de eerste proef te slapen, ja en uit zichzelf loopt hij niet
Wel erg fijne accomodatie, goed georganiseerd!
4 juni weer
boytjeh schreef:hej goed man hoeveel winstpunten moet je nog? moet morgen ben benieuwd hoe ik het van af breng
Danielle14 schreef:Nooit gezien dat dit topic er was!!Haha.. Bij mij ging t de 1e proef niet echt lekker, hij vond de bak niet echt geweldig!!
Maar toch nog 2e met 162 en de 2e proef 169 en 3e
Waren wij de enige B-ers van bokt Danique?
Miss_Petit schreef:Yeps, ik had 154 en 161
Was mijn 2e wedstrijd, en eerste keer buiten en op ander terrein.
Heb Danielle nog een aantal keer voor dr sokken gereden met mn vosje
Melanie15 schreef:Ik hoorde trouwens vandaag dat Diederik de boel heeft verkocht
Ptries schreef:Ik had 160 en 151 in de B. 1e proef ging op zich wel oké, ze mocht alleen iets voorwaartser zijn. 2e proef hing ze een beetje achter mijn been te plakken en nadat ik haar uiteindelijk een tikje gaf (want dat was het, een tikje) volgde een bokserenadeDaarna liep ze overigens wel fijn, maar alle voorgaande delen waren een stuk minder doordat ze achter mijn been plakte. Ach, volgende keer probeer ik dus iets eerder op te treden, maar ik was op zich wel tevreden.
Mijn volgende wedstrijd is in Odijk, maar dan ga ik 't L proberen![]()
Danique, ik heb jou ook nog gezien, weet ik nu dusIk vind dat jij een héél gaaf paardje hebt en nog gefeliciteerd met je punten.