NORG, pony's 7 mei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneloesF

Re: NORG, pony's 7 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:15

Jep... verhaal staat hierboven al Rolleyes
Het is allemaal met een sisser afgelopen, maar de schrik zat er bij ons allemaal goed in!!! Ze werd met spoed afgevoerd naar 't ziekenhuis Boos! Gelukkig is ze weer thuis, en gaat het goed.
Verder heb ik je idd nog gezien HedwigG, herkende je van de vorige keer Knipoog Alleen was je zo druk aan het poseren voor de fotograaf dat ik je maar niet aangesproken heb Knipoog

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:29

Rieta schreef:
vriendin van mij deed mee in het Z1 voor het eerst. Op een palomino hengst. Mischien herken je hem dan. Ze was 1x 1e met 194 en 184 ofzo. En een andere vriendin van mij was 1e met springen in het M....

Met welke hengst was het dan?? Veenstra's Promise?? geloof dat die ook momenteel in het Z zou zitten ofzo Schijnheilig Haha!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:37

Ja, k zal dr volledige naam hier niet op bokt neergooien, ook zo banketstaaf... Maar idd das Veenstra's Promise, wist niet dat die ondertussen al Z ging starten maja leuk voor dr... gaat lekker! Naja, die pony kan ook sjouwen! Haha!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:02

Poeh, blij te horen dat het met het meisje dat met de ambulance werd afgevoerd goed is afgelopen! Was wel even schrikken hoor. Stond op het andere veld te ringmeesteren en had wel gehoord dat de EHBO werd gehaald omdat er iemand van de pony was gevallen, maar had in eerste instantie helemaal niet door wat er nou precies aan de hand was. Komt er ineens een ambulance de hoek om!!!

Gelukkig valt het dus achteraf allemaal mee. Hoop dat ze snel weer op de pony zit en er voorlopig heel lang ook op blijft zitten! Kan me voorstellen dat ze nu zelf de schrik ook wel even goed te pakken heeft!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 09:59

Het valt mee, gelukkig. Ze heeft er weinig aan over gehouden en is een doorzetter want ze vroeg alweer wanneer dr volgende wedstrijd is Knipoog
Maar schrikken was het zeker...

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 12:16

nee, die is hengst is van eric veenstra. Het gaat jah hartstikke lekker met die 2. maar het is ook een prachtbeest om te zien. en ze kan gewoon ook super netjes rijden. Blij dat mijn pony weg is dat ik niet tegen haar hoef haha Haha!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 12:57

Royaltjuh schreef:
Verder heb ik je idd nog gezien HedwigG, herkende je van de vorige keer Knipoog Alleen was je zo druk aan het poseren voor de fotograaf dat ik je maar niet aangesproken heb Knipoog

oow haha had dan daarna even gekomen Tong uitsteken volgende keer wel doen hoor Lachen

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 15:55

marina1998 schreef:
Rieta schreef:
vriendin van mij deed mee in het Z1 voor het eerst. Op een palomino hengst. Mischien herken je hem dan. Ze was 1x 1e met 194 en 184 ofzo. En een andere vriendin van mij was 1e met springen in het M....

Ja, die vriendin van jou met de palomino heb ik wel gezien. Ik was schrijfster in één van de ringen waarin ze reed. Een hele mooie pony trouwens. Vond de jury ook. Jammer dat ze een keertwending de verkeerde kant op draaide (geloof dat zij dat was), maar verder was het volgens mij best een goede proef. Vooral omdat het voor het eerst in de Z1 was. Jury vroeg zich af of de pony van Kedde is geweest, klopt dat?

Dachten ze aan Romantic Mascotte ?:+:

Die heb ik bij de pony's in het Z gereden toen ik 18 was ( ben nu 23 Schijnheilig )
Dat was een wildkleur maar leek zeer veel op een palomino. Het was alleen een merrie Haha!

Wie was die jury??

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:05

jah idd mischien denken ze dat wel.................maar dat is al lang geleden whahahha Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:14

Kan iemand mij aan uitslagen helpen van deze wedstrijd Haha!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:17

ja ik wou wel dat ze die op starlijsten zetten ben ook wel benieuwd!!

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 23:59

De uitslagen van dressuur staan op www.ponyclubhunebed.tk, alleen de prijzen staan er nog niet bij, er zijn heel veel gelijke punten en ik heb de punten per onderdeel niet, dus ik weet niet wie de prijs heeft en wie niet. (Onze wedstrijdsecretaris had het huis vol kinderen voor moederdag vandaag, dus zij kwam er niet aan toe) Springen ben ik nog mee bezig en komen zo snel mogelijk. *Ik ben nu het handschrift van de jury's aan het ontcijferen* Haha! Ook komen er nog enkele foto's van de wedstrijd op de site te staan.

Sorry dat het allemaal even duurde, maar we moesten allemaal even bijkomen en opwarmen van gister..... Tong uitsteken (Zelfs mijn ondergoed was nat van de regen)

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 02:37

Ook de uitslagen van het springen (voor zover ik uit het jury-handschrift kon ontcijferen) staan op www.ponyclubhunebed.tk, net als enkele foto's.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:55

ja maar dat is alleen van de organiserende club Huilen

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 11:07

Nee hoor. Op de homepage staat een link naar alle uitslagen...... Ik heb namelijk zelf de website in beheer.

marina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:29

Citaat:

Die heb ik bij de pony's in het Z gereden toen ik 18 was ( ben nu 23 Schijnheilig )
Dat was een wildkleur maar leek zeer veel op een palomino. Het was alleen een merrie Haha!

Wie was die jury??

Oops, dan had de jury het niet helemaal goed gezien. Ze wist het ook niet zeker hoor, vroeg het zich alleen maar af. Maar om nu een merrie met een hengst te verwarren Haha!

De jury was mevrouw Stevens btw. Wel leuk toch, dat ze zich jouw pony nog kon herinneren?!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:26

marina1998 schreef:
Citaat:

Wie was die jury??

Oops, dan had de jury het niet helemaal goed gezien. Ze wist het ook niet zeker hoor, vroeg het zich alleen maar af. Maar om nu een merrie met een hengst te verwarren Haha!

De jury was mevrouw Stevens btw. Wel leuk toch, dat ze zich jouw pony nog kon herinneren?!

Dan zal die inderdaad Scotty in gedachten hebben gehad, haar man is onze smid. Ze kende de pony vrij goed.

En ik heb in een grijs verleden les van haar gehad, was zeker wel gezellig in de auto Haha!. Je kan met haar namelijk goed lachen Clown

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 13:43

met dank voor de uitslagen Haha!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:45

zitten goede punten tussen zeg! Haha!