Tyrza schreef:Dan doe ik mee, Magique
Dat durf je hem absoluut niet rechtstreeks te melden......
"Ja, meneer Peeters....."
"Goed meneer Peeters......"
"Zal ik doen meneer Peeters..."

En dat wil dan de wereld verbeteren.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tyrza schreef:Dan doe ik mee, Magique
CGJ12 schreef:Tyrza schreef:De GP kinderen zijn nu eenmaal "interessanter" dan een B groep....
Dat is niet waar.
Dat de Rabo op deze wijze sponsort hebben ze echt niet zelf bedacht.
Dat is aangegeven en ingevuld door de KNHS.
Amev-Hippo kiest ook niet voor de Z2.
Dat is ze aangewezen omdat vroegere sponsors van die rubriek er mee stopten.
Als het geld écht zo'n probleem was is er een zéér goede oplossing.
CGJ12 schreef:Tyrza schreef:Dan doe ik mee, Magique
Dat durf je hem absoluut niet rechtstreeks te melden......
"Ja, meneer Peeters....."
"Goed meneer Peeters......"
"Zal ik doen meneer Peeters..."
En dat wil dan de wereld verbeteren.
Tyrza schreef:Het maakt de sponsor in feite niet uit wat ze sponsoren, ALS het maar commercieel interessant is....
Tyrza schreef:Heb vandeweek nog een telefoontje van ene meneer gehad...
DUZZZ, alsjeblieft, wil je het objectief houden?
CGJ12 schreef:Tyrza schreef:Het maakt de sponsor in feite niet uit wat ze sponsoren, ALS het maar commercieel interessant is....
Zo'n mooie groep Z-ZZZ kan zeer interessant zijn.
Daar lopen vaak de fraaiste paarden bij.
En veel veel semi-profs kunnen dan gelijk een vrachtwagen vol gelijk meenemen.
Jonge 5-jarige paarden in de Z1 laten "spelen"....... beter gereden paaden testen in het ZZ-Z alvorens die LT te gaan starten (zelfde proeven zowat)
CGJ12 schreef:Tyrza schreef:Heb vandeweek nog een telefoontje van ene meneer gehad...
DUZZZ, alsjeblieft, wil je het objectief houden?
Ik bedoel het ook in algemene zin.
NIEMAND heeft een grote mond tegen JP
Hoe klein dat kereltje ook is.....
CGJ12 schreef:Ik bedoel het ook in algemene zin.
NIEMAND heeft een grote mond tegen JP
Hoe klein dat kereltje ook is.....
amondi schreef:CJG, zoek je dan ook de tereinen vast uit? Ik neem toch aan dat ons middenkader niet op de gemiddelde lokatie hier kan starten?
[.........]
Zolang de KNHS geen enkele richtlijn voor wedstrijd tereinen opstelt kun je het wel vergeten dat de ZZGP o.i.d. kan uitbreiden. Niemand zal zijn Jazz eraan wagen om hier te starten. Ze kopen liever een vrachtauto en rijden naar Ermelo of Kootwijk.
CGJ12 schreef:Zoals het nu gaat in Ermelo, Roosendaal en Kootwijk is wel érg grootschalig inderdaad.
GeaB schreef:CGJ12 schreef:Zoals het nu gaat in Ermelo, Roosendaal en Kootwijk is wel érg grootschalig inderdaad.
Wat ik niet snap is waarom ze zomers ook niet met Gewesten werken?!
Eleonoor schreef:
Misschien omdat een aantal gewesten niet de goede accomodaties hebben om buitenwedstrijden te organiseren??
Wouter24 schreef:voor uitslagen zie www.zzgp.nl
Aantal combiwijzigingen en dergelijke die mij opvielen:
*Kigali doet niet echt mee in het LT geweld...
saluut schreef:........ "Ik wil zo graag maar heb niks anders staan?" .....
saluut schreef:"Ik wil zo graag maar heb niks anders staan?" Wat een aanfluiting!!!
Magique schreef:saluut schreef:"Ik wil zo graag maar heb niks anders staan?" Wat een aanfluiting!!!
Dat gevoel heb ik ook. Trouwens die Gribaldi die heb ik nog niet zuiver door de baan zien gaan![]()
Eleonoor schreef:Magique schreef:Dat gevoel heb ik ook. Trouwens die Gribaldi die heb ik nog niet zuiver door de baan zien gaan![]()
Welke??