Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rockey schreef:bijna zeker dat mijn merrie mee loopt in Houten
masja schreef:Jeej!! De bevestiging van inschrijving is binnen!!! Joepie!!! Ik heb er zin in!
Ik rij met een stalgenoot samen in Houten mee. Zij op een 4 jarige ruin en ik met mijn 5 jarige merrie. Echt zin in!!
adnil35 schreef:@ anoukie; ik weet niet of je dit topic nog volgt maar van jouw vraag op de eerste bladzijde (sorry sorry dat ik zo laat reageer)
ik heb meer foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=PC7IFUBR
LDRD schreef:Jullie 4 jarige heeft waarschijnlijk een concurrent minder in Houten want de kans is groot dat wij onze eens zo hele brave hengst moeten terugtrekken omdat hij momenteel enorm aan het puberen is.
}>![]()
LDRD schreef:masja schreef:Jeej!! De bevestiging van inschrijving is binnen!!! Joepie!!! Ik heb er zin in!
Ik rij met een stalgenoot samen in Houten mee. Zij op een 4 jarige ruin en ik met mijn 5 jarige merrie. Echt zin in!!
Jullie 4 jarige heeft waarschijnlijk een concurrent minder in Houten want de kans is groot dat wij onze eens zo hele brave hengst moeten terugtrekken omdat hij momenteel enorm aan het puberen is.
}>![]()
masja schreef:Hee dat is jammer. Zal de jury er geen rekening mee houden? Bedoel, de meeste 4 en 5 jarige paarden hebben wel eens een dagje (of meer) last van dwars gedrag.
astridh schreef:LDRD schreef:Jullie 4 jarige heeft waarschijnlijk een concurrent minder in Houten want de kans is groot dat wij onze eens zo hele brave hengst moeten terugtrekken omdat hij momenteel enorm aan het puberen is.
}>![]()
de 007? dan kunnen ze dus toch stout zijn.
Dat puberen hoeft toch niet lang te duren? De 4 jarigen hoeven niet zo veel te laten zien, hou hem gewoon in conditie en zie het nog even aan.
masja schreef:Hee dat is jammer. Zal de jury er geen rekening mee houden? Bedoel, de meeste 4 en 5 jarige paarden hebben wel eens een dagje (of meer) last van dwars gedrag.