pavo cup, wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Re: pavo cup, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 21:32

Als de mensen die in de Beemster (en andere selectie plaatsen) tegen de tijd hun tijden weten, is het misschien wel leuk om deze hier te plaatsen.

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 08:08

Ik ga waarschijnlijk ook met mijn vijf jarige ( Argus * Junior STV * Roemer)
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen. Hij kan het wel super maar op wedstrijden merk ik toch dat het een heel kijkerig paard is en dat ik er lang nog niet buiten uit kan rijden wat er in zit. Dus zit nog in dubio. Maar wil wel heel graag!

Groetjes Karen

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:34

Staan de inschrijfformulieren al op internet kan ze namelijk niet vinden?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:37

Jep staan op de KWPN site, en ook in de laatste strengen.

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 13:04

waar precies op de site

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 18:55

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 22:46

rockey schreef:
bijna zeker dat mijn merrie mee loopt in Houten Lachen

haha dus toch niet, want dan zit ik 3 dagen in verden Cool , en wil er wel graag bij zijn, al rijd ik haar zelf niet, mijn instructrice weet nog niet precies waar ze haar gaat voorbrengen, vandaag zei ze misschien sevenum, want ze heeft nog een 4 jarige kennedy, en een 5 jarige jazz, die vorig jaar 72 punten had, maar helaas niet voorgesteld kon worden in de halve finale, omdat ze zelf in athene was.. zand is voor die 4 jarige zowizo het fijnst, en de jazz en mijn merrie start ze zowizo niet op dezelfde wedstrijd, en ook daar moet ze rekening mee houden, wanneer de mede eigenaren kunnen komen kijken, heel gedoe dus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 08:47

Het ziet er naar uit dat ik er ook 2 zal voorstellen, een 4 en een 5 jarige.

Welke voorselectie is nog niet helemaal duidelijk, de eigenaren zijn nog in dubio.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:14

Ik heb mijn formulier ingezonden voor middenbeemster !! Leuk Leuk Leuk ik heb er nu al zin in !!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:50

Fax vandaag verstuurd Haha! Ik ga met een stalgenootje. We gaan gewoon zelf rijden en gewoon alleen voor de lol. Denk niet dat mijn paard goed genoeg is, maar meerijden is natuurlijk erg leuk!

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 06:51

Fax is verstuurd voor middenbeemster, mijn vriendin zal Tres Chic daar rijden (zij rijdt haar ook gewoonlijk, ik zit er maar 1x in de week of zo op). Voor de ervaring en de leuk. Volgens onze instructeur kunnen we best meedoen maar ik vind Chic zelf eigenlijk te gewoontjes Bloos .

Rozamaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 09:37

veel succes allemaal.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:57

ik ga 1 rijden in Exloo of in Tolbert Haha!
Een 5 jarige Amsterdam x Houston.

Veel succes allemaal OK dan!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:55

Jeej!! De bevestiging van inschrijving is binnen!!! Joepie!!! Ik heb er zin in!

Ik rij met een stalgenoot samen in Houten mee. Zij op een 4 jarige ruin en ik met mijn 5 jarige merrie. Echt zin in!!

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:58

Ik vroeg mij af wat belangrijke aandachspunten/tips zijn voor een selectiewedstrijd?

@ anoukie; ik weet niet of je dit topic nog volgt maar van jouw vraag op de eerste bladzijde (sorry sorry dat ik zo laat reageer Vriendjes zijn? )
ik heb meer foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=PC7IFUBR

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 13:50

masja schreef:

Ik rij met een stalgenoot samen in Houten mee. Zij op een 4 jarige ruin en ik met mijn 5 jarige merrie. Echt zin in!!

Jullie 4 jarige heeft waarschijnlijk een concurrent minder in Houten want de kans is groot dat wij onze eens zo hele brave hengst moeten terugtrekken omdat hij momenteel enorm aan het puberen is.
}> Huilen Cool

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 14:23

adnil35 schreef:
@ anoukie; ik weet niet of je dit topic nog volgt maar van jouw vraag op de eerste bladzijde (sorry sorry dat ik zo laat reageer Vriendjes zijn? )
ik heb meer foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=PC7IFUBR

Het is je vergeven hoor Knipoog Haha!.

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:16

LDRD schreef:
Jullie 4 jarige heeft waarschijnlijk een concurrent minder in Houten want de kans is groot dat wij onze eens zo hele brave hengst moeten terugtrekken omdat hij momenteel enorm aan het puberen is.
}> Huilen Cool

de 007? dan kunnen ze dus toch stout zijn Haha! .
Dat puberen hoeft toch niet lang te duren? De 4 jarigen hoeven niet zo veel te laten zien, hou hem gewoon in conditie en zie het nog even aan.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:26

LDRD schreef:
masja schreef:

}> Huilen Cool

Hee dat is jammer. Zal de jury er geen rekening mee houden? Bedoel, de meeste 4 en 5 jarige paarden hebben wel eens een dagje (of meer) last van dwars gedrag.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 22:22

masja schreef:
Hee dat is jammer. Zal de jury er geen rekening mee houden? Bedoel, de meeste 4 en 5 jarige paarden hebben wel eens een dagje (of meer) last van dwars gedrag.

NEE Haha!

Ik kan zelf niet meer meerijden, de mijne is te oud Knipoog en de merrie waar ik bij de 4jarigen mee zou rijden heeft een vrij ernstig ongelukje gehad
Heel jammer.

Maar een soort van nichtje (Tilly) van mijn paard (Silly) loopt wel mee bij de 5jarigen, ik denk in Veghel. Een voorlopig keurmerrie van Krack C x Partout x Lt. Generaal. Erg goed bewegen, maar ik vrees nog te groen...

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:12

astridh schreef:
LDRD schreef:
}> Huilen Cool

de 007? dan kunnen ze dus toch stout zijn Haha! .
Dat puberen hoeft toch niet lang te duren? De 4 jarigen hoeven niet zo veel te laten zien, hou hem gewoon in conditie en zie het nog even aan.

Nou en of hij stout kan zijn }> .
T is nu effe niet leuk meer, en het is fijn zo'n lenig paard, maar als die dan gaat bokken...... Clown Het gedonder is pas zo'n 3 weken geleden begonnen, voordien heeft ie nog nooit een poot verkeerd gezet.
We houden de mogelijkheid nog open, dat wel.
Volgende week vrijdag eerst eens kijken of we hem ster kunnen krijgen, dan hoeft er in ieder geval geen amazone op Tong uitsteken .

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:15

masja schreef:

Haha! Haha! Haha!
Zouden ze rekening houden met een soort van rodeo? Clown
[/quote]

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 18:29

haha ok ok de plaatsen wisselen nogal, maar nu worden de formulieren opgestuurd, eerste keus midden beemster, 2e keus veghel Lachen

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:32

Op de KWPN site staat al aangegeven welke plaatsen vol zijn. Veghel is zoiezo vol.

Ik heb net bevestiging gekregen van mijn inschrijving voor de pavo cup te Veghel..

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:29

De Lancet van mijn vriendin doet dit jaar mee, hij wordt door een andere amazone voorgesteld, ik weet haar naam alleen niet. Volgens mij start hij in Veghel.

Editje: Tango, komt jouw paard van de veiling van vorig jaar van STV?