Suzanne F. schreef:ff oefenen op je quotes Toedel!
[b]
Even proberen zo, anders wil je misschien even een pb sturen voor uitleg?Hoe maak je een wit kadertje om de Quote?Vroeger ging dat vanzelf.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:ff oefenen op je quotes Toedel!
Toedeledoki schreef:Suzanne F. schreef:ff oefenen op je quotes Toedel!
[b]
Even proberen zo, anders wil je misschien even een pb sturen voor uitleg?Hoe maak je een wit kadertje om de Quote?Vroeger ging dat vanzelf.
Fitzroy schreef:Toedeledoki heeft ook bij ons op cursus gezeten
puppyduck schreef:Bedoel je nu werkelijk, dat ook jij tot de generatie behoort die zijn Z brevet heeft gekregen?
Net zoals je E rijbewijs?
CGJ12 schreef:Nee ....... dat E rijbewijs kostte me één les....... + een examen van 10 minuten. De examinator bleek de vader van een pony-amazone die ik net in het weekeind daaraan voorafgaand blij had gemaakt met een winstpunt........
"Ik weet al genoeg" zei hij....... "kom, we gaan terug voor de koffie"..........
CGJ12 schreef:puppyduck schreef:Bedoel je nu werkelijk, dat ook jij tot de generatie behoort die zijn Z brevet heeft gekregen?
Net zoals je E rijbewijs?
Nee ....... dat E rijbewijs kostte me één les....... + een examen van 10 minuten. De examinator bleek de vader van een pony-amazone die ik net in het weekeind daaraan voorafgaand blij had gemaakt met een winstpunt........
"Ik weet al genoeg" zei hij....... "kom, we gaan terug voor de koffie"........Waar gebeurd........
CGJ's invloed reikt ver.............
Fitzroy schreef:Toedeledoki heeft ook bij ons op cursus gezeten
Als je 2 paarden in het Z2 +1 hebt gehad mag je de M-cursus idd overslaan. Ik heb er maar 1 in het Z2 dus helaas ik moest nog de M cursus doen (en met mij doen nog 4 anderen uit onze cursus de M-opleiding ).
GeaB schreef:Dat klopt inderdaad, heb vorig jaar ook Z-cursus gedaan vanuit IL (M-cursus overgeslagen).
Suzanne F. schreef:
Hoelang moet ik dan nog L jureren voor ik de IZ mag?
GeaB schreef:Suzanne F. schreef:
Hoelang moet ik dan nog L jureren voor ik de IZ mag?
Twee jaar IL en minimaal 20 keer jureren
CGJ12 schreef:Maar dat controleren ze niet hoor........
Ik geloof er niks van.
GeaB schreef:BTW even off-topic CGJ12 Heb je goed gereden vanmiddag?
CGJ12 schreef:Wel wat oranje met 189 en 180, maar ik had er geen goed gevoel bij.....
CGJ12 schreef::D ........ Jeanine en Hanneke...... om het maar even familiair te zeggen...