ik heb vaak halsters gewonnen + touw. veel waardebonnen. en een keer een zak brok omdat ik toen de pegvogel was ( ik had de laagste punten van mijn ring toen best schamen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb vaak halsters gewonnen + touw. veel waardebonnen. en een keer een zak brok omdat ik toen de pegvogel was ( ik had de laagste punten van mijn ring toen best schamen
)

D amondi schreef:ik verbaas me over de prijzen bij de ZZGP, ziveren klokjes, bonbon schaaltjes, pennenbakjes etc.
In Oosterwolde mag je altijd een vaasje van de plaatselijke pottenbakker in ontvangst nemen.
Vorig jaar een prachtige miniatuur kolenkit.

sophie_kurk schreef:ik heb een keer een sixflagskaartje gewonnen, niet zo heel vreemd eigenlijk.. maar dat was wel de gekste prijs!

en een zak hondenvoer bij ( en ik heb niet eens een hond
) En bij een plaatselijke dressuurwedstrijd heb ik pasgeleden een statiedeken gewonnen in maat 1.85 ( mijn paard heeft 2.05 nodig
)
) verder geen aparte dingen hoor, allemaal handige spullen.... Angie_Uresca schreef:Mijn moeder is een keer met een onderlinge wedstrijd van haar paard af gevallen en daarom kreeg ze een gevaren driehoek. Was wel grappig!