Aimee schreef:Ik vind het anders een verstandige regel en ook volledig begrijpelijk...
Welkom in Nijmegen Aimee

Ik vind de regel ook verstandig, maar een cap is alleen maar veilig als hij goed past !!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aimee schreef:Ik vind het anders een verstandige regel en ook volledig begrijpelijk...
Apple schreef:Als ik het dus goed begrijp is een cap met driepuntssluiting wel gewoon toegestaan.
De enige cap die dus niet meer is toegestaan is dat capje waarbij je een symbolisch elastiekje onder je kin hebt (dat meeste mensen er direct afknippen).
Klopt dat zo?
Gerrie schreef:Ben jij effe streng zeg!![]()
Met (veiligheids)cap mag je best starten....
CGJ12 schreef:Gerrie schreef:Ben jij effe streng zeg!![]()
Sjonnie heeft het dan ook over "rijder', niet over "ruiter".......
MorLor schreef:Over de P&S goed lezen gesproken..Is iemand die advertentie die in de laatste P&S stond opgevallen??? Ik weet niet of er al een topic over is?Maar ik heb met verbazing zitten lezen.. Dacht dat ik alle gradaties van ambitieuze ouders zo langzamerhand wel gezien had, maar deze spannen toch wel de kroon
Ben benieuwd welk aanstormend talent (en binnenkort Rabotalent??) dit is?
En zoveel mensen komen er ook niet voor in aanmerking.. Grand-Prix rijden, vrouw, jong, HBO denk- en werkniveau.. Ik opper Imke, die heeft vast wel interesse om als pony-nanny te werken![]()
MorLor schreef:Over de P&S goed lezen gesproken..Is iemand die advertentie die in de laatste P&S stond opgevallen??? Ik weet niet of er al een topic over is?Maar ik heb met verbazing zitten lezen.. Dacht dat ik alle gradaties van ambitieuze ouders zo langzamerhand wel gezien had, maar deze spannen toch wel de kroon
Ben benieuwd welk aanstormend talent (en binnenkort Rabotalent??) dit is?
En zoveel mensen komen er ook niet voor in aanmerking.. Grand-Prix rijden, vrouw, jong, HBO denk- en werkniveau.. Ik opper Imke, die heeft vast wel interesse om als pony-nanny te werken![]()
CGJ12 schreef:Gerrie schreef:Ben jij effe streng zeg!![]()
Sjonnie heeft het dan ook over "rijder', niet over "ruiter".......
Kijk ook even naar zijn avatar........
Dat soort mogen ze van mij zo-ie-zo gelijk naar huis sturen.......
Sjonniej schreef:Geldt ook voor de ruiter.