Aaah nee.. geen palomino hengst voor mij... Daar kom ik dan.. met veeel te lange benen op een oude pony die nog de laatste puntjes voor 't Z bij elkaar sprokkelt.. (heb slechte ervaring met als laatste starten, moest ik vaak doordat ik al heel lang maar 1 proef rijd. Of als eerste of als laatste.. nou laat mij dan maar als eerste!!)
Maargoed, ik zie het allemaal wel zonnig in.. ik rijd gewoon lekker en dan zie ik wel wat de jury daar van vind Palomino hengst voor mij of niet... hahaha... ik ben benieuwd
Rieta
Geplaatst: 11-04-05 18:20
najah als jezelf maar tevreden bent toch? Tenminste dat vind ik het belangrijkste:D Ik zie je daar wel en alvast succes ik denk als jij de proef moet rijden dat ik aan het opzadelen ben
Ilsemarie
Geplaatst: 11-04-05 18:45
Ja, dat is zeker belangrijk en dat ben ik áltijd !! Wat er ook gebeurd. Het is al een wonder dat hij nog leeft, nóg een wonder dat ik hem nog kan berijden en nóg een wonder hij het zooo super doet. Dus mij hoor je never nooit niet klagen
Mila reed in de les op Daisy, de oude pony van mijn zusje (ook mijn oude pony), zie onderschrift...
ohjah die heb ik wel eens gezien op wedstrijden. Nou hoop dat het goed klikt tussen mijn pony en mila maar volgens mij komt dat wel goed .
Jettie
Geplaatst: 11-04-05 19:18
Ik ga mee groomen! 2 jaar geleden heb ik zelf gereden, mijn 1e officiele springwedstrijd en was 1e! Supertrots natuurlijk als klein meisje Sjabrakje gewonnen.
het is nu cker dat mila de pony krijgt. Ze is vandaag op foto's geweest en ze was helemaal perfect!Dus zondag mijn laatste wedstrijd jammer hoor...............maarjah niks aan te doen
Allemaal morgenochtend dus, dan kom ik jullie niet tegen denk ik... Veel succes morgen en ik hoop dat het net zulk lekker weer wordt als het vandaag was (voor de regen en onweersbuien dan ) !
Wij starten vanmiddag in het Z1. Grandeur, je kan de route bekijken via Startlijsten.nl. Wij moeten elkaar vanmiddag wel zien, ik moet om 15.30 en 15.40.
Pff nou 'k ben weer thuis. Het ging niet echt denderend... Was een behoorlijk strenge jury vond ik. Hij was wel erg weg van mn paard, maar er zaten teveel slordigheden in voor een wp. 2e Proef ging echt K*T, ik moest rijden naast de EHBOkar en de patatkraam. Niet zo er zou je zeggen, maar ze waren em tijdens mijn pref aan het opzetten. Dus hup, werden allemaal bozen naar buiten gegooid, paard stond int midden v/d bak. Toen ging het vet aan, heveig lawaai -> weer paard spastisch. Toen was het gedaan met de rust, mn proef was 1 en al spanning, slordig en fouten doordat ze niet meer langs die kar wou. Eind: geen wp's...(ik dacht eerst dat 'k nog 156 had, maar de 6 bleek een 0 te zijn, dus 150 en 154 uiteindelijk). Next time bether.