wat meenemen naar dressuurwedstrijd?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

meikemarieke

Re: wat meenemen naar dressuurwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 11:36

ik heb inmiddels nu 4 wedstrijden gereden (Ijzerlo, Didam, Laren en Lichtenvoorde) en ik heb nu 5 winstpunten. Ik heb 3 prijzen gehaald (1x 1e, 2 x 4e) En zaterdag hebben we wedstrijd in Barchem. Dus het gaat best goed! Nog iets wat ik altijd meeneem is een jerrycan met water , meestal is er wel water op de wedstrijd, maar das meestal ver lopen, tis makkelijker om water dichtbij te hebben.
Netje voor in mn haren heb ik nu zelf (ik leende er altijd eentje) en handschoenen ook.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:41

Ik zag ergens een panty staan voor je laarzen, helpt dat ook voor leren laarzen?

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:47

veel plezier met je aanstaande wedstrijden!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 14:05

Ja je leren laarzen poetsen met Kiwi en een panty!!!! Gaan ze superglanzen! Ik heb trouwens ook altijd een magicsponsje bij om de groom die nog ff over mijn laarzen te laten halen, zeker bij warm weer als het zo stoffig is scheelt dat weer in presentatie!

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 14:15

Gaat goed dus!!

Emmer en jerrycan met water neem ik idd ook zelf mee, hoef je niet met je mooi gepoetste laarzen uit een sloot water te vissen of een eind te lopen naar een kraan ofzo.

Ik neem ook altijd een oude doek en lederdressing mee. Voor als je zadek/hoofdsel/laarzen vies zijn geworden.
Verder een laarzenknecht en gewone schoenen

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 10:15

Ik neem altijd een oude doek mee, om iets te poetsen, maar ik heb hem nog nooit gebruikt.
Ook doe ik altijd oude kleren over mn rijkleren aan, zodat die niet vies worden (of ik kleed me daar om in de trailer)

Citaat:
veel plezier met je aanstaande wedstrijden!

dankje Om eerlijk te zijn kan ik dat wel ff gebruiken een heel dagje weg en ergens anders aan denken, de moeder van mn vriend is namelijk vorige week overleden