yokie schreef:Barbara_m schreef:
Heb je een reclamebureau nodig om je resultaten op de markt te zetten? Dat is namelijk wat ik te zien krijg met jouw link
Haha nou nee, nie echt. www.indoor-zeeland.nl dan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yokie schreef:Barbara_m schreef:
Heb je een reclamebureau nodig om je resultaten op de markt te zetten? Dat is namelijk wat ik te zien krijg met jouw link
Barbara_m schreef:Haha nou nee, nie echt. www.indoor-zeeland.nl dan
Anoukie schreef:
Misschien handig, als je toch je resultaten wilt laten zien, om even je naam + naam van je paard door te geven?
Wouter24 schreef:Anoukie schreef:
Misschien handig, als je toch je resultaten wilt laten zien, om even je naam + naam van je paard door te geven?
65% in het Z1, heb jij vast wel is beter gedaan met de Ferro
Wouter24 schreef:Anoukie schreef:
65% in het Z1, heb jij vast wel is beter gedaan met de Ferro
yentle01 schreef:Kitty schreef:Wanneer je (binnen een bepaalde periode?) zowel Z dressuur als Z springen (als Z SGW?) behaald hebt, krijg je de ruiterster.
Nee, dat klopt volgens mij niet.
Mijn instructrice rijdt alleen dressuur, en in het bezit van een ruiterster.
Ik had vernomen dat je met minimaal 5 paarden Z gereden moet hebben, en in de bepaalde tijd waarin je dit zou moeten behalen weet ik niet.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe het precies zit.
Citaat:Je ziet toch potverdikkeme wel dat het webadres is www.KNHS.nl!!! Waar zou het dan vandaan komen.![]()
Sportpredikaten kun je vinden bij het stamboek van je paard/pony.
Kitty schreef:Ja maar jij hebt een oude.
Die is allang over datum
Wouter24 schreef:Kitty schreef:Ja maar jij hebt een oude.
Die is allang over datum
Is ie al aan het roesten dan
CGJ12 schreef:[Edelmetaal roest niet Wouter.........
Die van mij komt nog regelrecht uit Schoonhoven.
Tegenwoordig komen ze per zeecontainer uit Taiwan.
[/quote]
chalotje schreef:Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?
Wouter24 schreef:chalotje schreef:Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit?
Foto CG
gewoonIsa schreef:Ehh, ik wil niet bot doen, maar het doet me denken aan een 'andere' ster van vroeger en die droeg je niet vrijwillig..