Amaletto DVB dood

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joop007

Re: Amaletto DVB dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:03

Coby reed ermee dus dat zal heus nog wel op de site komen... ze zijn alleen een beetje vertraagd. Bokt is ze voor hahaha

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:06

Iemand foto's van dat paard?

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:13

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 18:17

Over roddelen gesproken, ik weet zelf heel goed hoe vervelend het is wanneer er over je geroddeld wordt. Maak dit jammergenoeg nog erg vaak mee. Voor iedereen die de verkeerde conclusies uit mijn berichten trok, hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Ik ken Elisa en vandaar ook dat ik dit wist. Ze is er zelf helemaal stuk van. Dus dit topic is niet om er welles of nietus spelletjes te spelen, maar voor steunbetuigingen voor Elisa. Heb haar vorige week nog in Roosendaal gesproken en toen zag ze alles nog rooskleurig in, maar nu ntuurlijk niet meer. Vreselijk om je paard te verliezen.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:21

Ik heb t idd ook vernomen, heb er nog niets op bokt over gezet omdat ik t niet zeker wist. Maar ik heb ook gehoord dat amaletto is overleden, had schijnbaar koliek snachts.

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:30

Barbara_m schreef:
Over roddelen gesproken, ik weet zelf heel goed hoe vervelend het is wanneer er over je geroddeld wordt. Maak dit jammergenoeg nog erg vaak mee. Voor iedereen die de verkeerde conclusies uit mijn berichten trok, hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Ik ken Elisa en vandaar ook dat ik dit wist. Ze is er zelf helemaal stuk van. Dus dit topic is niet om er welles of nietus spelletjes te spelen, maar voor steunbetuigingen voor Elisa. Heb haar vorige week nog in Roosendaal gesproken en toen zag ze alles nog rooskleurig in, maar nu ntuurlijk niet meer. Vreselijk om je paard te verliezen.

je hebt helemaal gelijk. wat maakt het uit dat het niet op internet staat?
en elisa,Coby heel veel sterkte ermee.... ik kende hem niet goed maar hij straalde zo'n rust uit... zo lief..

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:37

Barbara_m schreef:

Ik denk niet dat het iets is van hoe de waard is... Maar er wordt hier zo vaak iets neergezet, waarvan het later niet waar blijkt te zijn. Ik denk dat iedereen het eerst bevestigd wou hebben door de officele DVB site, net als ik.
Ook had je dan misschien in je 1e bericht meteen moeten vermelden dat het een topic voor Elisa was, ik kon dat er tenminste niet uit opmaken.
En natuurlijk is het vreselijk voor Elisa om een paard te verliezen, dus als ze het leest: Sterkte!

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:20

Niene90 schreef:
Ze krijgt zeker weten niet alles!!! Ze heeft gewoon talent!!! En als je talent hebt, en de aandacht krijgt, wat doe je dan??? Dan ga je ervoor!!! Maar er staat nog niets op de site van Coby van Baalen... vraag me af op het wel waar is...
Kisz Niene

Reken maar dat zij alles krijgt wat haar hartje begeert... Een vriendin van mij werkt op Stal Swanenberg en daar wordt niet zo gekeken op 1(0000) euro meer of minder...

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:39

Citaat:
Reken maar dat zij alles krijgt wat haar hartje begeert... Een vriendin van mij werkt op Stal Swanenberg en daar wordt niet zo gekeken op 1(0000) euro meer of minder...

Gaan we weer..... Gaaaap

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:10

Mies7 schreef:
Niene90 schreef:

Wat maakt het uit…
Al heb je geen spijker om je kont te krassen, of heb je miljoenen euro`s over -> feit blijft dat je je paard verloren bent. Zij denken echt niet: "joh die paarden liggen voor het oprapen, ik koop gewoon een nieuwe" (zo`n zelfde krijg je nooit! meer)
Ooit van emotionele waarde gehoord Knipoog , dat is NIET in geld uit te drukken!!!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:13

Mies7 schreef:
Niene90 schreef:
Ze krijgt zeker weten niet alles!!! Ze heeft gewoon talent!!! En als je talent hebt, en de aandacht krijgt, wat doe je dan??? Dan ga je ervoor!!! Maar er staat nog niets op de site van Coby van Baalen... vraag me af op het wel waar is...
Kisz Niene

Talent of niet... Aan een tekort geld kan het niet liggen als het fout gaat Haha!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:28

Wat erg zeg!

Amaletto die ken ik nog wel, een heel lief en werkwillig paard!
Ik weet nog dat Elisa blij was dat ze hem weer kon rijden nadat hij een tijdje een blessure had..

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 23:26

Mies7 schreef:
Niene90 schreef:
Kisz Niene

Tja... als je het geld hebt, wrom zou je het dan niet uitgeven? Wees eerlijk, jullie zouden het liefst ook zo'n paard onder je bips willen hebben, of nie dan?

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 23:33

Barbara_m schreef:
Tja... als je het geld hebt, wrom zou je het dan niet uitgeven? Wees eerlijk, jullie zouden het liefst ook zo'n paard onder je bips willen hebben, of nie dan?

Onder je eigen kont wel ja Schijnheilig

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 00:45

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 01:08

Dressuurstal Van Baalen doet trouwens zo-ie-zo sterk aan bericht-censurering. Schrijf maar eens iets in het gastenboek, waarbij je NIET de woorden "super", "leuk", "geweldig", "prachtig" of "keurig" gebruikt in combinatie met één van de woorden "Coby" of "Marlies" ..............

Een verzwijgen van dit soort dingen verbaast me dus allerminst.
Dit past namelijk niet in het "plaatje".......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 08:46

Erg sneu voor meisje Swanenberg hoor. Dan kun je alle geld van de wereld hebben zulke dingen voorkom je niet. Zij heeft dan wel het geluk dat ze door haar fin. situatie weer in no-time kan beschikken over nog zo'n topper.

Even over die censurering op grote stallen. Dat gebeurt echt overal. En niet alleen in de paarden. Slechte en treurige berichten zijn gewoon niet zo goed voor je imago. Dus de meeste bedrijven houden die graag uit de pers.

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 08:55

Ja, maar netjes is anders

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:22

CGJ12 schreef:
GeaB schreef:
Ook Pandor waar Marrigje op rijdt bij de junioren is van Elisa en staat ook bij DVB. Dus hoe weet je zo zeker dat het om Amaletto gaat?

Ik zal het wel weer mishebben, maar die Pandor was toch van Karin Swart.... (of geweest?)

Klopt. Karin heeft 'm verkocht aan Elisa.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:36

Niene90 schreef:
Kisz Niene

Ooit werd er gezegd:

Een slechte ruiter komt verder met een super paard dan een super ruiter met een slechter paard...

ze krijgt niet alles??? koopt ze het zelf dan?? Lijkt me sterk dat je voor je 20e al 3 van zulke paarden en een vrachtwagen onder je klipper hebt! En als je geld hebt, kom je nou eenmaal verder. Dat is altijd zo geweest. Zou voor geen goud met haar willen rijden, heb bewondering voor mensen die het zelf doen!! En niet eerst met flappen moeten wapperen om aandacht te krijgen Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:38

* leest net de overige reacties tot pagina 3... beetje laat dus!

Maar inderdaad heel veel sterkte...

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:38

helemaal mee eens

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:48

Barbara_m schreef:

[/quote]

Haha nee hoor... Ik HEB al 2 superfijne paarden onder m'n bips. En bovendien vind ik het veel leuker om mijn paarden zelf op te leiden naar een hoger niveau...

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 11:17

Wat een gezeur toch allemaal weer.

Kan zij er wat aan doen dat haar vader veel geld heeft? Zouden jullie niet anders leven als je zoveel geld had?

Zij kunnen gewoon paarden aanschaffen die menigeen niet aan kan schaffen. Zou jij het laten? Dat dacht ik niet!

Ik vind het fout dat je mensen aanvalt omdat ze geld hebben! Net of zij dan geen verdriet kunnen hebben van het feit dat hun paard dood is. Wat kortzichtig zijn we weer!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:32

Dat is waar het blijft altijd erg,ik reedt gister trouwens langs stal swanenberg..wow echt een groot complex..daar ben ik best een beetje jaloers op haha.. Haha!