andrea16 schreef:reddytobias schreef:ik ben overigens beide dagen naar Roden, zaterdag zelf starten en zondag mee te groomen!
Zou leuk zijn als we in dezelfde ring komen!
ja idd!! ben benieuwd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
andrea16 schreef:reddytobias schreef:ik ben overigens beide dagen naar Roden, zaterdag zelf starten en zondag mee te groomen!
Zou leuk zijn als we in dezelfde ring komen!
*Sorry dat ik een vrij oud topic weer omhoog haal*
en Amanda Aalders? Werkt die ook alweer mee? was vorige keren hindernisjury....
andrea16 schreef:Voor mij is het de eerste cross van het jaar
) Dus Roden wordt lache
Canter schreef:Positief denken RT! Misschien stop je wel met springen en ga je alleen nog maar crossen....
of jullie moeten zo gek zijn, mij te overtuigen van deze debiele sport
reddytobias schreef:Canter schreef:Positief denken RT! Misschien stop je wel met springen en ga je alleen nog maar crossen....
dan moet ik wel heel ziek zijn hoor!!of jullie moeten zo gek zijn, mij te overtuigen van deze debiele sport
!!
viefdepief schreef:Ligt het aan mij of worden de starttijden erg laat bekendgemaakt.
Op de site staat dat ze er op 12 april op komen te staan. Dat is dus vier dagen van te voren...
Ben zo benieuwd wie er allemaal meedoen
hesterv schreef:Ik weet het vrijdag pas, als ik terug kom. Hoop echt niet dat ik om 8uur al dressuur moet starten ofzo.., Dat red ik dus echt niet!! Ik wil wel gewoon een relaxte crossdag ervan maken hoor!![]()
chantal_cs schreef:Laat ik dat voorgevoel nou ook hebben aangezien ik 2 paarden moet starten...
Maar ik heb eigenlijk al ingepland dat ik zaterdag vast ga crosslopen omdat ik een L en een M cross moet rijden. Zijn toch weer 2 verschillende routes.
):