Indoor Brabant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje100

Re: Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 10:27

sedar schreef:
Ik gaat op donderdagavond, talentenavond.. Die kaartjes die je krijgt als je minimaal m geklasseerd bent gelden toch pas vnaf 17.oo uur of niet? Andere jaren kon je toch de hele dag? Boos!
en zondagmiddag, world cup springen Lachen Haha!

Dat vroeg ik me dus ook al af. Op donderdag is er als je gewoon kaarten koopt volgens mij maar een kaart geschikt voor de hele dag+ avond. Ik wil overdag eigenlijk ook wel de kur op muziek zien enzo. Kan dat dan ook met de rabobank kaarten?

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 17:48

Fleurtje100 schreef:
sedar schreef:
Ik gaat op donderdagavond, talentenavond.. Die kaartjes die je krijgt als je minimaal m geklasseerd bent gelden toch pas vnaf 17.oo uur of niet? Andere jaren kon je toch de hele dag? Boos!
en zondagmiddag, world cup springen Lachen Haha!

Dat vroeg ik me dus ook al af. Op donderdag is er als je gewoon kaarten koopt volgens mij maar een kaart geschikt voor de hele dag+ avond. Ik wil overdag eigenlijk ook wel de kur op muziek zien enzo. Kan dat dan ook met de rabobank kaarten?

Volgens mij niet of je moet even naar indoor brabant mailen ( op www.indoorbrabant.nl staat het emailadres)

vivumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 17:50

ja, je krijgt nu alleen voor het rabobanktalentengedoe als je M rijd. best wel stom. ik wil eigenlijk ook naar finale Z/ZZ maar ik kan niet, moet naar school, belangrijke dag voor examen. waarom planten ze nou weer iets op zo'n dag Verdrietig
conny en ik willen op vrijdagavodn ook gaan!!!
wie gaan er nog meer???

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 17:54

vivumper schreef:
ja, je krijgt nu alleen voor het rabobanktalentengedoe als je M rijd. best wel stom. ik wil eigenlijk ook naar finale Z/ZZ maar ik kan niet, moet naar school, belangrijke dag voor examen. waarom planten ze nou weer iets op zo'n dag Verdrietig
wie gaan er nog meer???

Ik heb zon zin in indoor brabant Knipoog Op deze site staat programma voor donderdag's http://www.indoorbrabant.nl/Pages/bezoe ... marabo.pdf
Ik wil donderdag smorgens ook maar dan moet ik eerst proefwerken maken laat nou net de interessante ruiters dan moeten Verdrietig (he kim Haha! Tong uitsteken )

vivumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 17:56

conny14 schreef:
vivumper schreef:
wie gaan er nog meer???

Ik heb zon zin in indoor brabant Knipoog Op deze site staat programma voor donderdag's http://www.indoorbrabant.nl/Pages/bezoe ... marabo.pdf
Ik wil donderdag smorgens ook maar dan moet ik eerst proefwerken maken laat nou net de interessante ruiters dan moeten Verdrietig (he kim Haha! Tong uitsteken )

hoezo wie moeten er dan?? Bloos

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 17:59

daar ben ik ook benieuwd naar Knipoog

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 18:01

hoezo wie moeten er dan?? Bloos[/quote]

Jou "vriend" mijn (ex) "vriend" onze "vriend" waar jij lollie van krijgt en manon's "vriend" mijn "vriend" die dressuurt Tong uitsteken enz. enz. (wooh wat hebbe wij een vrienden Haha! )

vivumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:02

conny14 schreef:

Jou "vriend" mijn (ex) "vriend" onze "vriend" waar jij lollie van krijgt en manon's "vriend" mijn "vriend" die dressuurt Tong uitsteken enz. enz. (wooh wat hebbe wij een vrienden Haha! )
[/quote]

ja eik wel he, hebben best vee lvrienden, maar die lolly heb i nogte goed.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:04

owjah, nu weet ik gelijk wie je bedoelt hahahaha... zeer duidelijk Sigaar .... maar vertel es... misschien ken ik ze wel (mag ook per PB Knipoog )

vivumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:05

vivumper schreef:
conny14 schreef:

ja eik wel he, hebben best vee lvrienden, maar die lolly heb i nogte goed.
[/quote]

conny ik ga huiswrk maken dan wete je het, want k heb msn afgesloten dus kan niet meer op msn zeggen dus mar ff hier. ik stop ook met reageren hier, anders word die mensen op school morgen boos dat ik ijn huiswrk niet af heb Boos!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 18:06

[/quote]

ja eik wel he, hebben best vee lvrienden, maar die lolly heb i nogte goed.[/quote]

Haha wil je die lolly wel dan Tong uitsteken Ik moet er niet aan denken haha Tong uitsteken Ach die krijg je nooit meer want je spreekt hem denk nooit meer..Zullen we op Indoor Brabant erheen gaan Tong uitsteken Durven we wel (en ik mezelf weer voor l*l zetten ofzo Bloos ) gaan we kijken of hij ook Bloos wordt Haha!. Nog 15 daagjes het aftellen is begonnen Haha!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:13

Jaah k ga donderdag avond. gratis kaartjes dus dan ben ik wel van de partij Tong uitsteken
Zondag ochtend moet ook iemand van onze club springen maar dan lig ik nog in bed Bloos

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:39

ik heb al een paar weken geleden de kaarten betaald maar die heb ik nu nog steeds niet binnen Verward
zitter er meer met het zelfde probleem?

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 20:21

Jep hiero Doei!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 15:04

Pannie schreef:
Jaah k ga donderdag avond. gratis kaartjes dus dan ben ik wel van de partij Tong uitsteken
Zondag ochtend moet ook iemand van onze club springen maar dan lig ik nog in bed Bloos

Och daar kom je je bed toch wel voor uit zou ik teminste doen Indoor Brabant is maar 1 keer per jaar....Enne dan lig ik wel een andere keer langer in mijn bed...(alhoewel ik heb al lang niet meer uitgeslapen moet altijd vroeg beginnen met werken,school of zelf wedstrijd Vork ach dat bed dat komt nog weleens Tong uitsteken )

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:11

Ik lig dan in bed omdat k de avond van te voren naar Udenhout onder Zeil ben geweest Tong uitsteken En degene die dan moet springe komt ok nooit naar mij kijke dus ik ok nie naar hem Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:05

Pannie schreef:
Ik lig dan in bed omdat k de avond van te voren naar Udenhout onder Zeil ben geweest Tong uitsteken En degene die dan moet springe komt ok nooit naar mij kijke dus ik ok nie naar hem Ach gut

wie van jullie moet er springen? Van ons Dennis, maar ga zondag ook niet omdat ik dan zelf concours heb. Spreken we donderdag nog ergens een meetingplek af?

vivumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:18

Pannie schreef:

Ik ben misschien ook op udenhout onder zeil Tong uitsteken En conny14 ook Haha!
Maar conny was eerst naar langste nacht van moergestel geweest en de volgende dag had ze wedstrijd en ze was toch 3e Knipoog
Ach ik zou gwoon gaan maar zelf weten Haha!

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:31

Wij gaan met z'n 9-en heel de zaterdag. 37,5 euro per persoon, vond ik eigenlijk nog wel meevallen!

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:08

ik en maaikietje gaan zaterdag het dagprogramma!:D

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:45

haike schreef:
Pannie schreef:

wie van jullie moet er springen? Van ons Dennis, maar ga zondag ook niet omdat ik dan zelf concours heb. Spreken we donderdag nog ergens een meetingplek af?

Jaaaah freek natuurlijk weer!!! aso ventje~!!! Tong uitsteken

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:10

ik ga ook!
donderdag heel de dag Lachen

wenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:23

ik ben er donderdagavond ook.
alleen nog regelen of ik eerder weg kan van stage maar dat moet wel lukken

Illona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 11:34

AnneMieKe_89 schreef:
ik ga ook!
donderdag heel de dag Lachen

Ja ik ook! --> meeting??
En zondag avond ook (kaarten via anky-fanclub Haha! )

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:16

Ik ga kijken, op zaterdag naar de grand prix Kur! Haha!
Wie ook?