Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evy schreef:Rubiño_91 schreef:ik zeg niet dat 'eigen-paard'ruiters beter kunnen rijden, maar ik vind manegeruiters gewoon niet bewonderenswaardig...Rubiño_91 schreef:ik jaloers op iemand die op een manegepaard rijdt?
Uit deze reacties maken wij op dat jij behoorlijk op manege ruiters neerkijkt, en dat 'eigen-paard'ruiters wél bewonderingswaardig zijn.
Skippylover schreef:lalala en waar blijft ons rubinotje lalala
Purmerburger schreef:Hey Robino...
wat een zielig hoopje mens ben je zeg...je moet aardig met jezelf in de knoop zitten, maar niet echt boeiend voor ons...
Ik moet zeggen, ik ben errug benieuwd wie er werkelijk achter deze schuilnaam de boel zit op te hitsen.
Als jouw kennis, met een paardenwijsheid van slechts een beginner, Pegasus behoorlijk nageeflijk had dan vermoed ik toch zo dat jouw vriendin een behoorlijke boerentrien moet zijn die hem in de krul GETROKKEN heeft...nu weet ik ook waarom hij afgelopen week zo van streek was...hij heeft een KOE op zijn rug gehad!
Arme Pegasus.
Purmerburger schreef:Hey Robino...
wat een zielig hoopje mens ben je zeg...je moet aardig met jezelf in de knoop zitten, maar niet echt boeiend voor ons...
Ik moet zeggen, ik ben errug benieuwd wie er werkelijk achter deze schuilnaam de boel zit op te hitsen.
Als jouw kennis, met een paardenwijsheid van slechts een beginner, Pegasus behoorlijk nageeflijk had dan vermoed ik toch zo dat jouw vriendin een behoorlijke boerentrien moet zijn die hem in de krul GETROKKEN heeft...nu weet ik ook waarom hij afgelopen week zo van streek was...hij heeft een KOE op zijn rug gehad!
Arme Pegasus.
Passionato schreef:Hahaha lachen dit! Heel goed gedaan! Enne.. hoege bomen vangen veel wind he
Lielle schreef:ik kan niet erg blij worden van deze discussie. Als iemand zonder te schelden een mening formuleert waar je het niet mee eens bent, kan dat op een normale manier gezegd worden. Het wegpesten uit een topic is not done.
Ook vind ik het niet sympatiek om iemand die blij is met zijn wedstrijdresultaat zo neer te halen.
Ik ga ervanuit dat er hier nu weer normaal en on topic gereageerd wordt, zoniet volgt er een slotje.
On topic: proficiat met je PP
Lielle schreef:Dat heb ik gedaan, en daarop is mijn reactie gebaseerd. Beide partijen hebben hier niet echt fijn gecommuniceerd, en mijn verzoek is om dat anders te doen. Wegpesten is net zo charmant als pesterige opmerkingen maken![]()
PS gewoon zwarte tekst leest fijner
Pegasus4ever schreef:Passionato schreef:Hahaha lachen dit! Heel goed gedaan! Enne.. hoege bomen vangen veel wind he
Pegasus4ever schreef:Passionato schreef:Hahaha lachen dit! Heel goed gedaan! Enne.. hoege bomen vangen veel wind he