NehnaDagmar schreef:Pfff wat een drukte ook in Siegerswoude![]()
Wat voor verhalen wil je horen Tonnie
Weet ik niet Nynke... wat jij maar kwijt wil! haha...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NehnaDagmar schreef:Pfff wat een drukte ook in Siegerswoude![]()
Wat voor verhalen wil je horen Tonnie
TequilaRos schreef:Gjilke schreef:Ik doe ook mee de 26ste!
Moet als eerste van de Z1. Wordt mn tweede wedstrijd tussen de paarden![]()
Enne Norine, als ik mn mem over kan halen kun je op mij als suporter rekenen
Wil jij zo lang gaan wachten dan??? Jij moet om 14 uur en ik rond 21 uur! Das wel een beetje veel van het goede qua wachten he..
joyce B schreef:mijn voorleester/hulp is helaas geveld door de griep... Wordt de eerste keer dat ik alleen op wedstrijd ga. Hoop dat ik het red met zadelen en omkleden.
Gelukkig rijd Martsje@bokt als nr 9 in de L1, en waarschijnlijk kan die wel voorlezen. Anders moet ik op zoek naar iemand anders die me even wil helpen![]()
![]()
![]()
hihihihi Spannend hoor!!! Alleen weg!
Veel succes iedereen morgen!!!
NehnaDagmar schreef:Veel succes allemaal morgen..!!!!
TequilaRos schreef:Ik hoef pas vanavond, dus zit nog lekker thuis. Ga zometeen Tequil maar eens poetsen en opvlechten. Rond een uur of 17 zijn wij wel in Siegerswoude. Tot straks allemaal....
TequilaRos schreef:Ik hoef pas vanavond, dus zit nog lekker thuis. Ga zometeen Tequil maar eens poetsen en opvlechten. Rond een uur of 17 zijn wij wel in Siegerswoude. Tot straks allemaal....
Jeroentje schreef:Als iemand iets leuks heeft te vertellen over de wedstrijd van vandaag (19/2) mag dat natuurlijk hier!foto's mogen er ook bij natuurlijk!
NehnaDagmar schreef:Haha dank jeDat zwarte was zo lang omdat ik geen zin meer in knippen had gisteren
![]()
Maar ehm.. Ja.. Dagmar was heel snel.. Ze ontplofte echt toen ik de bak in kwam,, ze werd heel sterk en heel knijperig. Had rond de 148 verwacht en ik had 151, dus dat viel mee!![]()
Kan alvast zeggen dat Vajramani en TequilaRos goed nieuws hebben![]()
(Hoe kwamen al die mensen er trouwens bij dat de jury Rooie Mieke heette???)