In de B losrijden met witte bandages.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pasha

Re: In de B losrijden met witte bandages.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:47

Ik snap wel waarom jij dit vraagt Knipoog

Bij ons is het namenlijk zo:
Er rijdt bijna niemand bij ons los met bandages, en diegene die dat wel doen rijden vaak M1 of hoger,
ook die het wel hebben, hebben dat dat vaak in combinatie met andere mooie spullen zoals bontje enzo...

tja het geeft toch een vorm van aanzien en zo wordt er hier ook op gereageerd.
Ik vind het zelf ook heel chique maar het het ook nooit gedaan toen ik B, L1, L2 was.. nu start ik binnenkort M1 en ach nee denk niet dat ik ze omdoe.. hooguit met een parade of prijsuitreiking Lachen

Maar hier kijkt iedereen je dus wel meteen aan als je witte bandages om hebt, zo van ff kijken of die echt goed is Clown

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:52

nouw bandages geven echt geen bescherming hoor ja een beetje tegen vieze vlekjes enzo maar als je de benen goed wilt ondersteunen/beschermen moet je peesbeschermers om doen.

bandages zijn meer voor de show Knipoog

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:08

Nou ik heb meerdere malen mijn bandages kapot gehad maar dat mijn paard nog heel was Clown
Waarom zouden peesbeschermers meer bescherming geven dan bandages??

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:26

Zoro schreef:
Nou ik heb meerdere malen mijn bandages kapot gehad maar dat mijn paard nog heel was Clown
Waarom zouden peesbeschermers meer bescherming geven dan bandages??

Idd dat vindt ik ook een domme opmerking!!
Lappen met badages beschermen bij mij beter dan peeskappen!!
En mijn bandages zijn ook na twee dagen vol gaten, maar mijn paard zijn benen zijn dat nog heel!!
En met peeskappen is er nog genoeg ruimte om een wondje te maken!!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:32

Inderdaad en vooral achter.. Bandages zijn ze helemaal rondom beschermd..

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:34

Zoro schreef:
Inderdaad en vooral achter.. Bandages zijn ze helemaal rondom beschermd..

Mee eens Haha!

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:18

Hmmm bij ons zie ik eigenlijk best wel vaak hoor, in de B. Als je dat wil doen moet je dat toch lekker doen? Wat ik dan wel weer zie bij de meesten is dat ze na de 1e proef de bandages niet weer om doen, en ook geen andere vorm van bescherming. Dan vraag ik me toch wel af of die mensen het echt voor de bescherming doen, of alleen maar omdat het leuk staat? In beide gevallen niets mis mee, maar zeg dan gewoon dat je het leuk vind staan... Tong uitsteken

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:28

Poep hebben aan de reacties van anderen, en lekker losrijden met witte bandages. Als je altijd rijd met bandages is het beter als je het dan ook doet, en waarom zou je dan ineens blauwe bandages ofzo gaan gebruiken als je helemaal zwart/wit bent? Ik deed het in de B ook altijd, vond het juist leuk om er zo chique uit te zien, ook al presteerde ik nix Tong uitsteken Clown

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 14:57

ik ga binnenkort ook B starten en ik heb daarvoor van die 3-1 beenbeschermers aangeschaft. Staat net wat sjieker dan peesbeschermers en zijn handiger dan bandages. Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 15:23

Wat letten mensen toch op elkaar zeg... Psychologische oorlogsvoering dmv witte bandages op het losrijterrein ofzo?! Verward
Lekker losrijden met wat je praktisch vindt, je wordt toch niet beoordeeld op het losrijden en al helemaal niet door je mederuiters op het losrijterrein. Ik kan me in ieder geval niet druk maken om hoe een ander erbij rijdt.

Ik rijd los zonder iets om z'n benen en hij laat hij nou 4 hoge witte benen van zichzelf hebben Clown Het is een gezond paard hoor, voor die enkele keer kan het best zonder bescherming, krijgt hij niks van.