Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cornelie schreef:Kaya schreef:Hij wordt gewoon bij 8 van de 10 jury's gediscrimineerd vanwege zijn spikkels en uiterlijk.
Dat vind ik echt enorme onzin!!! Ik rijd zelf met een amerikaanse appaloosa. Dus én spikkels, én westerngefokt, én klein, én zwaar en...,<knip>
Als je netjes rijd krijg je echt je punten wel.
Maar...... ik probeer wel enigszins reeel te blijven, ik ga voor de punten en niet voor de prijzen.
Fitzroy schreef:Kaya, in het reglement staat ook dat je paard in wedstrijdconditie voorgebracht moet worden. Een ongeschoren buitenpony met een dikke teddyvacht is nu eenmaal geen wedstrijdconditie.
Dus beter het reglement lezen voor je moppert op juryleden.
Kaya schreef:Ik kan dus kiezen: wedstrijden rijden en mijn paard scheren en onder 3 dekens tussen 4 muren zetten of mijn paard in redelijk natuurlijke omgeving houden en dan mag ik geen dressuurwedstrijden starten. Helaas. Ik kan dus niet anders concluderen dan: het gaat daar dus blijkbaar niet om de prestatie van de combinatie.
Fitzroy schreef:Zeg ik ergens dat je geen wedstrijden mag rijden? Ik zeg dat je niet zo moet mopperen op juryleden.
Fitzroy schreef:Kaya schreef:Ik kan dus kiezen: wedstrijden rijden en mijn paard scheren en onder 3 dekens tussen 4 muren zetten of mijn paard in redelijk natuurlijke omgeving houden en dan mag ik geen dressuurwedstrijden starten. Helaas. Ik kan dus niet anders concluderen dan: het gaat daar dus blijkbaar niet om de prestatie van de combinatie.
Zeg ik ergens dat je geen wedstrijden mag rijden? Ik zeg dat je niet zo moet mopperen op juryleden. Want wat scheelt het je nu helemaal? 1 of 2 punten bij de verzorging?
Het zou wel erg triest zijn als jouw winstpunten daar vanaf hangen.
MissSisa schreef:Idd, dan ben je ook niet winstpunt waardig. De verzorging is mooi meegenomen.
Kaya schreef:Hoe bedoel je dat: 'de verzorging is mooi meegenomen'?
Kaya schreef:MissSisa schreef:Idd, dan ben je ook niet winstpunt waardig. De verzorging is mooi meegenomen.
Hoe bedoel je dat: 'de verzorging is mooi meegenomen'?
Tooske schreef:OHHHHHHHHHH
poedersuiker jury's af en toe zeg!! sorry hooh maar ik heb dat ook regematig dat ik er niks van snap de ene week haal ik met een keurig nette proef 141 pnt en die week daarna met een mindere proef 152 pnt!!
Ik kan er af en toe echt zoooooooooooooo boos om worden maar dat doe ik helemaal niet meer heeft echt geen enkele zin.....
Als mijn paard braaf is geweest ben ik al tevreden en kan het me echt niet uitmaken hoeveel punten ik dan nog heb..!!
RanouK schreef:Wees blij dat je niet zoals bij ons negatief saldo krijgt wanneer je laag scoort bij een te strenge jury.
RanouK schreef:Dat de andere onderdelen het belangerijkste zijn in een dressuurproef...
Het uiterlijk van het paard heeft niet veel te maken met het rijden zelf.
Th0mas schreef:maar ik heb een mooie beest
Tulandro schreef:Het blijft een jurysport, je kan er toch niks tegen doen. Maar ik kom ook vaak mensen tegen die niet meer objectief tegen zichzelf aankijken. En ik heb liever een te strenge jury, dan wat ik mijn vorige wedstrijd heb meegemaakt (mevr. Balk). En als er dan ook nog goed commentaar bij staat, ben ik tevreden.
MissSisa schreef:Th0mas schreef:maar ik heb een mooie beest
Foto???????????????