Wedstrijdergenis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:00

Het ligt ook aan de lokatie. De selecties vind ik sowieso niet zo'n super sfeer hebben. Mijn paard kijkt altijd heek boos naar ander paarden misschien dat dat scheelt. Ik probeer locaties waar je met zijn 10-en in een mini-bak rijd sowieso te mijden. Als het ergens echt vervelend is, kom ik er gewoon niet meer. We gaan inderdaad voor ons lol, en er zijn ook wedstrijden waar het gros nog wel gemoedelijk en netjes met elkaar om gaat. Of waar de locatie zo groot is dat je geen last van elkaar hebt. Magoed ik moet zelf zeggen dat mijn paard ook heel soms een lastig is met losrijden, en dan zullen andere er ook wel een beetje last van hebben.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:31

*volcano* schreef:
Dat werd laatst ook een keer tegen mij gezegd...
Stomme opmerking, maar nog stommer was dat de trien in kwestie het verschil niet zag tussen een haflinger en een palomino-kleurige welsh... Clown Bloos!

Haha! Komt mij heeeeeeeeeeeeel bekend voor.Ik krijg maar al te vaak reacties als:
'Zo he das wel een mooie haflinger zeg....Ja mooi een haflinger van 1.68 m Clown ''
Of gewoon heel dom.Jeetje die is wel erg groot voor een haflinger.
Goh hoe zou dat toch komen???? Schijnheilig

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:24

Hahahahaha lachen toch?? Mijn moeder kwam ook een keer helemaal lachend naar me toe.. stonden ook van die penny-meisjes langs de bakrand over mij te roddelen (met mijn moeder ernaast Knipoog ) Ja joh.. das gewon zo'n trien die een kant-en-kaat Z paard van dr pappie en mammie heeft gehad.. dat zie je toch zo...
Hahahaha. ze moesten eens weten Knipoog

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:25

kadans16 schreef:
:D Komt mij heeeeeeeeeeeeel bekend voor.Ik krijg maar al te vaak reacties als:
'Zo he das wel een mooie haflinger zeg....Ja mooi een haflinger van 1.68 m Clown ''
Of gewoon heel dom.Jeetje die is wel erg groot voor een haflinger.
Goh hoe zou dat toch komen???? Schijnheilig

Ik zou gewoon zeggen.. ja goed he? Hij heeft in zijn jonge jaren ineens een groeispurt gehad! Gelukkig heeft ie ook lekker lange benen gekregen.. misschien komt het door het voer dat ik toen gaf Knipoog

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:00

Haha Passionato ik weet idd waar je het over hebt ja. Ik ben daar dus een keer omver gereden door een madame met haar neus in de lucht Schijnheilig
Ik heb ook weleens een jochie omver gereden bijna want aman was een beetje dwars (zal gewoon komen door mijn zenuwen Haha! )
Ik zeg tegen aman kijk eens uit joh trut, zegt dat jongetje ja jij ook!
Haha later reed ik even naast hem, ik zei ik had het niet tegen jou maar tegen mn pony, sorry dat ik je bijna omver reed. Dat jochie echt zo ohhh maar dat gebeurt wel vaker alleen dan mensen die dat expres doen... Scheve mond
Sjeetje waar ben je dan mee bezig zeg!

Minnie_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:49

Ik heb enkele weken geleden een wedstrijd gehad, daar was iemand ( ik zal geen naam noemen) haar paard zo aan het mishandelen, slaan trekken en schoppen, dat madame eraf kukelde, ( goed gedaan van het paard) MAAR meneer de eigenaar kwam eraan en zou dat paard wel even vangen, na ongeveer een halfuur hadden ze het paard te pakken en die kreeg zo'n pak slaag echt niet meer normaal en het bit van de ene naar de andere kant in de mond trekken dat alle mensen tegen hem begonnen te schreeuwen dat ie op moest houden. Hier heeft de ringmeester op geantwoord nu nog een slag en je bent gediskwalificeert. EN TERECHT!!!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 20:37

jeetje sommige mensen zouden echt een verbod moeten hebben,die zouden geen paard aan mogen raken..ik snap dat niet ga dan een vechtsport doen als je graag wilt meppen :-S..ik snap niet dat mensen niet in de gaten hebben dat een paard je vooral een spiegel voor houdt..

honey007

Re: Wedstrijdergenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 15:56

ik ken ut een beetje.. maar niet dan van andere.. maar jaja van mezelf rijd ook altijd iedereen onderste boven Tong uitsteken oeps! Bloos

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 11:06

Marrie schreef:
Heel herkenbaar inderdaad. Werd ook weleens omver gereden door één of andere madame die denkt dat ze heel wat is Scheve mond
Vorige keer reed ze mij gewoon omver met haar neus in de lucht. Damn hoe triest kan je dan zijn?

Soms vind ik het jammer dat de wedstrijden niet gewoon gezellig kunnen zijn, er hangt vaak een haat en nijd sfeer. Waarom gunnen ze een ander niks denk ik dan?
Het is voor je plezier. Vind het jammer dat bijv. de sfeer niet is zoals op keuringen, gewoon gezellig!!

Bedoel je daar het dressuur mee?? Want by het springen is het juist eignlijk altyd wel een gezellige sfeer hoor!!!

risthia

Re: Wedstrijdergenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:47

Waar ik me ook aan erger, dat overkwam me afgelopen weekend. Dressurwedstrijd in een 20x60 bak en dan is er 20x40 afgezet voor de proeven en dan kun je in 20x20 losrijden. Dan zijn er idd van die mutsen die de regels niet kennen en tegen je aan botsen maar nog erger is dat vrouwlief paard rijd een of twee kinderen heeft en manlief staat met die kinderen, in de kinderwagen of loslopend in dat losrij stukje!! Er is al geen ruimte en dan van die krijsende kinderen die er niets aan vinden want het is koud en saai enz enz die in de losrijbak staan. Ten eerste irritant qua ruimte maar ook nog eens levensgevaarlijk!!!! Ik had een jong dier bij me die nogal fris was en de knalblauwe kinderwagen eng vond, bepaald moment loopt dat driejarige kind met een jack russel de bak in en mijn paard schrok en knalde echt bijna op die kinderwagen........ ik wist niet hoe ik het had zeg, het ging nu NET GOED maar als het toch fout was gegaan.... ik wil er niet aan denken.