23 jan kur op muziek te boxtel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CiskaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 01:14

Wollie schreef:
CiskaG

Nou gefeliciteerd dan he!! De eerste keer indoor 4-tal en dan als 2e eindigen. Goed begin voor Exloo!

Was het nog gezellig met zn allen in de vrachtwagen Haha! ?

Dank u, het was erg gezellig en het ging eigenlijk wel goed (wat kleine schoonheidsfoutjes....) en voor de mensen die er waren: wij waren het 4-tal met de rode caps (die nog net mogen tot 1 april)

En ja Wollie, de terugweg was ook gezellig, heb je ons niet gehoord dan? Go jij! Go jij!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:58

Scum schreef:
Helden heeft 2 binnenbakken, en een omheinde buitenbak van zand.

Klopt Scum, maar die ene binnenbak is voor de proeven, die ander voor een paar viertallen en derest mag gewoon buiten losrijden hoor.
Daar hebben wijvorig jaar ookgewoon gereden, en toen begon het net te stortregenen toen we gingen inrijden. Heerlijk, we waren bezopen toen we eindelijk naar binnen mochten.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:03

Hey wat leuk om de verslagen van de wedstrijd te lezen!
Weet iemand ook hoe het Z1 viertal uit Heerhugowaard heeft gereden??
Daar zit Nuv in !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:03

secricible schreef:

We waren trouwens 9de, dus ookniet slecht voor zo'n proef. Waren jullie met die bonte pony? Gaaaap

Die bonte pony was van mij Haha!

En dustinlover: groentjes zijn nieuwelingen, die dus nog nooit kur hebben gereden.

laida

Re: 23 jan kur op muziek te boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:27

hoi

zij er nog bokkers naar Helden geweest vandaag?
wij wel met ons 4tal L en we zijn 2e geworden . Haha!

KatrienVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:00

Wij zijn ook geweest vandaag, we zijn vierde geworden Haha! (erg tevreden). Ik heb jou (Laida) wel zien losrijden volgens mij, maar verder niet echt opgelet, ik had al wel genoeg zenuwen Knipoog Ik heb bij de prijsuitrijking meegereden, groen jasje
Heb jij (of iemand anders) enig idee hoeveel er uiteindelijk door mogen naar Wanroy en hoeveel er in de hele competitie meedoen, wij waren toch wel benieuwd of we nog een kans maken Cool

laida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 23:09

ik heb je dan wel gezien bij de prijsuitreiking.
ik weet niet hoeveel er door mogen naar de finale, daar ben ik ook wel benieuwd naar .ik denk dat wij wel nog kans maken want we zijn 2e en 4e geworden. jullie staan er denk ik toch ook nog niet zo slecht voor.
doen jullie de volgende keer ook weer mee in helden?

groetjes

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 10:32

Gisteren Helden, dat ging al stukken beter Clown Bloos We zijn 4de geworden, en vorige keer 9de (maar dat was dus een foutje) envolgende keer gaan we 2de worden, want van Horst kan je gewoon niet winnen. Daar hebben we vorig jaar 1x van gewonnen in Helden, maar verder nog nooit in de 2jaar dat ik in Leunen rijdt (zowel in 8tal als 4tal als kur zijn ze echt veel te goed) dus daar hopen we ook niet op.

Ons andere viertal was trouwens 7de geloof ik. Dat meisje met die zwarte pony die bij ereronde er naast lag, misschien ook wel gezien Knipoog (ow jah, we vallen op dit jaaR)
Iemand trouwens die schimmel gezien met die jongen die eraf viel en da paard begon af te slaan? Vond het echt schandalig Boos! Was behoorlijk pissig. Paard was bang, jongen valt eraf en wordt totaal afgeslagen. Heb me kapot geegerd.

En dat meisje met dat paard, die nog gehuldigt werd,vanwege vorige week. Vond het zo sneu dat ze er naast ging. Zonde dat ze die bloemen bleef vasthouden, anders was ze wel blijven zitten denkik. Vond het wel heel knap, hoelang ze er nog op zat. Zou het haar zeker niet na doen. Die gangen waren ook echt.. Kwijl Kwijl Kwijl Ik zat echt te kwijlen voor mijn leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 15:58

Wij zijn niet geweest, hadden maar 6 ruiters voor 2 viertallen Clown

Volgende keer komen wij wel naar helden, jullie ook??

Verder nog gefeliciteerd met jullie plaatsen, was wittenhorst weer 1ste bij de CDE-L?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:39

Jup, dan zijn we er weer.

Waarom vraag je het nog? Sinds ik in Leunen rijdt zijn ze nog maar 1x NIET eerste geworden, en toen waren wij dat Bloos Dat was echt de mooiste overwinning die ik ooit hebgehaald. Ze zijn daar vorig jaar niet voor niets NEderlands Kampioen geworden. Die krijgen volgens mij geweldige begeleiding.
Diegene die hun vaak begeleidt, geeft onze ponyclub ook les (dit jaarhelaas niet, was te duur Boos! en ons ook privé les) Ik meende zo'n 2x in de week les.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:20

haike schreef:
Volgende keer komen wij wel naar helden, jullie ook??

Wij gaan wss niet, 1 pony plotseling verkocht! Boos!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 09:32

Geen reserve? Of een pony die dat meisje goed kan rijden, zodat ze daar op kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 09:39

secricible schreef:

Nee, we hebben geen reserve. En dat meisje op een andere pony gaat niet, heeft dan geen startkaart.
Een andere ruiter van onze club kan ook al niet, de hoogst geklasseerde die nog niet in een viertal zit, is nu B-dressuur.

Dit is mijn laatste jaar kur, had er veel zin in en we zouden er echt voor gaan met zijn allen. Alleen deze familie haakt opeens af, eerst opeens pony 1 verkocht, nu weer pony 2 verkocht, dan denk je ook aan de rest Boos!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 11:44

haike schreef:
secricible schreef:

Nee, we hebben geen reserve. En dat meisje op een andere pony gaat niet, heeft dan geen startkaart.
Een andere ruiter van onze club kan ook al niet, de hoogst geklasseerde die nog niet in een viertal zit, is nu B-dressuur.

Dit is mijn laatste jaar kur, had er veel zin in en we zouden er echt voor gaan met zijn allen. Alleen deze familie haakt opeens af, eerst opeens pony 1 verkocht, nu weer pony 2 verkocht, dan denk je ook aan de rest Boos!

kun je niet iemand van een andere club vragen ?
dat mag ook als die persoon uit dezelfde regio komt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:50

idd, het zou echt zonde zijn als je niet zou kunnen rijden. Ben echt benieuwd hoe wij laatste wedstrijd zullen eindigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:15

ok, mss gaan we toch, zetten haar op de c-pony van haar zusje. Maar die loopt eigenlijk ook in het andere viertal, dus moeten nog oplossing vinden.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:57

dat probleemhadden wij dus ook Knipoog kreupele pony, en dat meisje reed dusop pony van ons 4tal, maardaardoor hadden wij er weer eenminder. Moeilijk isdat he?