Indoor Emmeloord!!! Wie gaat???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:29

Gjilke schreef:
De mooiste Tong uitsteken
Nee geintje, ik rij met een lichte vos, E-pony.

Ik denk dat ik je dan gezien heb. Was je al aan het losrijden toen de eerste van de Z1 er in ging? Dan weet ik denk ik wie jij bent...

sheda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:49

Kylan gefeliciteerd met je 3e prijs,
mijn dochter had in de 1e proef 153 pnt (daar had jij er dus 159) en de 2e proef 158
We konden tevreden weer naar huis met weer een felbegeerd winstpuntje
hartstikke mooie manege in Emmeloord, we waren er nog nooit geweest, tis niet echt naast de deur.
En leuk dat ze direct na de proef je punten opnoemen,
zo kom je ook eerder met je mede rijders (de concurrentie dus) aan de praat, wel zo leuk eigelijk.

Osita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:16

Een beetje te laat, maar ik heb er ook gereden.
1e M1 171pnt. De 1e proef jammer genoeg niet voldoende gereden voor een plekje in de finale.... Maar tevreden natuurlijk!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 12:53

ik heb gister (mennen) niet mee gereden door omstandigheden op stal, kennissen hebben wel gereden maar ook alle 2 net niet in de finale.
t is wel een mooie hal daar OK dan!

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 08:14

Ik ben ook geweest gister. Ik was er pas om half 12 weer.(Z-D) 1e parcour 2 balken, 2e parcour 1 weigering, en finale ging erg slecht: 2 weig. (niet echt iets om trots op te zijn, maaar ja) De hal was zeker mooi, alleen vond ik de bodem iets tegen vallen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 09:41

DiLiberty schreef:
Ik ben ook geweest gister. Ik was er pas om half 12 weer.(Z-D) 1e parcour 2 balken, 2e parcour 1 weigering, en finale ging erg slecht: 2 weig. (niet echt iets om trots op te zijn, maaar ja) De hal was zeker mooi, alleen vond ik de bodem iets tegen vallen.

Ik vond de bodem juist fijn! Maar mss was ie al slechter geworden, je moest natuurlijk de allerlaatste dag, ik een van de eerste dagen. Er zijn nogal wat paarden overheen gegaan! Ik weet dat ze die bodem vlak voor het indoor nog verandert hebben, de eerste bodem was te nat. Toen hebben ze deze erin gegooid. Ik vond em erg fijn.