KarinvdM schreef:Die krijg ik nooit.![]()
Extra winstpunten wel, 2 stuks!
Zo doen ze dat met mensen die een stand hebben van M2+18 maar niet over durven naar de Z.............

Gewoon in het diepe duwen.
Desnoods met zwembandjes om........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Maar serieus........
Je mag "maggelen"met je coupon in een aantal gevallen:
# als je van vereniging verandert mag je de oude coupons blijven gebruiken (vereniging wijzigen dus)
# als je trouwt mag je de naam veranderen met pen
# als je de coupons een, twee of tien jaar later gebruikt mag je het jaartal veranderen
# als je een ander telefoonnummer hebt mag je dat ook "vermaggelen"
En misschien mag je ook nog wel je huisnummer veranderen als je twee huizen verderop gaat wonen.....
Eleonoor schreef:Dus, om lekker hollands zuinig te zijn. Ik kan dus voorlopig mijn coupons van mijn oude vereniging gebruiken, toch zonde om ze weg te gooien. En dan de eerste twee maanden gewoon volhouden dat de KNHS de nieuwe nog niet heeft opgestuurd.....
CGJ12 schreef:Maar serieus........
Je mag "maggelen"met je coupon in een aantal gevallen:
# als je van vereniging verandert mag je de oude coupons blijven gebruiken (vereniging wijzigen dus)
# als je trouwt mag je de naam veranderen met pen
# als je de coupons een, twee of tien jaar later gebruikt mag je het jaartal veranderen
# als je een ander telefoonnummer hebt mag je dat ook "vermaggelen"
En misschien mag je ook nog wel je huisnummer veranderen als je twee huizen verderop gaat wonen.....