Ik ben al een keer mijn witte dekje vergeten (best lastig!). Heb er toen een geleend van iemand die als eerste was geweest. Dat moet nu niet weer gebeuren, want ik rijd met creme en dat hebben er hier niet zo veel . Verder ben ik eigenlijk nog nooit iets vergeten...
Rachel_T
Geplaatst: 18-12-04 22:38
wij hebben iemand op de mange die echt elke wedstrijd wat vergeet, zoals: rijlaarzen, cap, dekje, zadel ,enzo maar het ergste wat is vergeten is toen hebben we echt gelachen was de PONY wie vergeet er nou zijn pony jah zij dus haha wat hebben we toen gelachen
Pikolino
Geplaatst: 18-12-04 22:42
echt geef me is 1 goede (!) reden hoe je in hemels naam kan vergeten
Patriesja
Geplaatst: 18-12-04 22:42
jah wij ook een keer ons paard maar dat was omda we d88 dat zij geen finale mocht lopen, kwamen we daar was ze wel door..... dus hebben we geregeld dat ze daar toch heen kwam met een trailer:P:P
Tollerhond
Geplaatst: 18-12-04 23:02
Ik had me hoofdstel een keer ingevet en het bit in een bak met water gelegd zodat het kon weken, het hoofdstel weer in elkaar gedaan en toen het bit vergeten. Dus moest ik een bit van iemand anders lenen.
Pikolino
Geplaatst: 18-12-04 23:05
Tollerhond schreef:
Ik had me hoofdstel een keer ingevet en het bit in een bak met water gelegd zodat het kon weken, het hoofdstel weer in elkaar gedaan en toen het bit vergeten. Dus moest ik een bit van iemand anders lenen.
whahah dat ken ik
_Anja
Geplaatst: 18-12-04 23:18
Ik ben een keertje voor een eventing wedstrijd het voer vergeten, dus maar gigantisch veel wortels gegeven en gras laten eten..ook al een keertje mijn rijschoenen vergeten, en een keertje de springschoenen
tenemieken
Geplaatst: 18-12-04 23:29
ik vergeet altijd wel iets meestal mijn cap al eens vergeten,een singel,men springzweep,dat ding voor je nummertje in te steken voor aan je hoofdstel,men chrono (voor tijdens de cross),... geluk dat we altijd wel met 2 op wedstrijd gaan dat we van elkaar kunne gebruiken eten zal ik NOOIT vergeten als we naar de cross gaan wel een liksteen
Kylan
Geplaatst: 18-12-04 23:52
Ik ben zelf nooit iets belangrijks vergeten volgens mij. Bij ons op de club waren twee zussjes allebei tegelijk een keer, net toen we helemaal naar Boxtel moesten met het viertal, hun laarzen vergeten. Ook meteen allebei tegelijk. Toen hebben ze van een andere club laarzen geleend, want in een viertal wordt het toch moeilijk om van je eigen club te lenen... En m'n vader is een paar keer z'n fotocamera vergeten, best raar want hij zit bijna aan dat ding vastgegroeid (als er iemand is die ALTIJD en OVERAL foto's maakt, dan zal t mijn vader wel zijn )
Ethelate
Geplaatst: 19-12-04 00:13
Eerste keer: extra halster en touw (moeten inproviceren) tweede keer: Singel, gelukkig een kunnen lenen derde keer niks en vandaag mijn dingetjes om laarzen aan te krijgen. Gelukkig toch aangekregen. Naderhand alleen mijn laarzenknecht kapot getrapt.
_Romana_
Geplaatst: 19-12-04 00:20
Volgens mij niks, hooguit mijn proevenboekje.. maarja dat is ook niet zo moeilijk iets niet vergeten, loop echt alles tien keer na ( heb een lijstje en dat loop ik tien keer af, als het in de tas zit loop ik het nog na, staat op wat op stal ligt en wat thuis enz ) ik ben altijd bang dat ik iest vergeet dus daarom. ...en op wedstrijd kan ik dat er niet bij hebben, blijf ik niet rustig hoor
Chrystal-gek
Geplaatst: 19-12-04 00:27
Beenbeschermers (voor en achter) vergeten af te doen tijdens een dressuurproef, telt dat ook?
Ik een tikkie zenuwachtig of ze wel goed liep, want smiddags tijdens het longeren liep ze niet helemaal goed. Met inrijden liep ze wel weer goed, dus maar mee gedaan. Op het eind vd proef zie ik de jury naar de benen van mijn paard kijken. Nog steeds niet in de gaten dat ze de beenbeschermers nog omhad, had eerder zoiets van, oei oei oei, loopt ze toch niet helemaal goed? Met de rijbaan verlaten had ik het pas in de gaten, en tja, toen kon ik er al niks meer aan doen. Maar blijkbaar had de jury een goede dag, want ik heb er totaal niks van gehoord. Of misschien twijfelden ze, want Chriss heeft zwarte beenbeschermers en zwarte benen, dus zo heel erg valt dat niet op (alhoewel, een stalgenootje vertelde me later dat zij het wel gezien had).
Met de pony ervoor wel eens vergeten een zweepje mee te nemen de ring in. Nou, niet echt vergeten, gebruikte die normaal nooit (volgens mij lag er zelfs wel een in de auto), maar in de bak wou ze niet vooruit, iemand aan de kant wou een zweep aangeven, maar ik wist dat dat niet mocht en was eigenwijs genoeg om te denken dat het me wel zou lukken om haar de bak door te sturen. (Note: jury zei halverwege de proef dat ik wel mocht stoppen, maar ben gewoon doorgegaan, had volgens mij wel de laagste punten ooit maar ben de proef door gekomen, vraag alleen niet hoe).
Maar dus niet echt dingen vergeten mee te nemen van huis uit (of nog erger, van wedstrijdterrein weer mee naar huis, want dan kun je er haast zeker van zijn dat je dat niet weer zult zien).
Angeliek
Geplaatst: 19-12-04 00:50
Ik ben mn zadel weleens vergeten. ik ging samen met iemand opzadelen.. en toen:"Ehm, Angelique, waar is je zadel??" En ik:"Ooo, in de zadelkamer.."
Mama_Suus
Geplaatst: 19-12-04 11:59
euuhh ik moet eerlijk toegeven dat ik ook een keer mijn zadel netjes over de staldeur heb laten hangen, maar gelukkig hoefde mijn broer en ik niet op het zelfde moment te rijden en kon ik zijn zadel pakken.
Maar een kennis van mij heeft het wel een keer heel bont gemaakt, die was gaan stappen en moest de volgende dag met zijn vierspan rijden... Heeft ie aan zijn vader gevraagd om 6 uur wil jij de andere 2 paarden op de vrachtwagen zetten... Zijn vader zegt tegen hem:"'s avonds een vent 's ochtends ook een vent" en loopt weg, die vriend van mij hoorde dat dus niet en was in de veronderstelling dat zijn vader dat wel deed, hij gooit even later zonder te kijken de klep van de vrachtwagen dicht en gaat rijden... Onderweg merkt ie dat de vrachtwagen wel erg licht is en stopt op een parkeerplaats, is ie 2 paarden vergeten :lol:
knightloekie
Geplaatst: 19-12-04 12:31
heidehofs schreef:
ik ben wel eens m'n
rijjasje(hoe kan je die vergeten?)
haha geen idee. Ik ben hem ook een keer vergeten Gelukkig kon ik er eentje lenen
Tygahno
Geplaatst: 19-12-04 14:52
Een paar jaar geleden had ik een selectie wedstrijd op de eerste van de maand, helaas was net in die maand mijn enting verlopen... gelukkig kwamen wij er voor de proef achter en heeft mijn vriendin die toen mee was gauw mijn boekje bij geschreven (zij is DA assistente) De volgende dag meteen mijn paardje geent natuurlijk Achteraf weet ik niet eens of ik wel fout zat want ik laat mijn paarden altijd twee keer per jaar enten...
Afgelopen jaar had ik mijn paard helemaal klaar staan in de trailer, nog even gauw mijn tenue aantrekken.... Oeps!!! rij-jas vergeten gelukkig kon ik die van iemand lenen...
Melanie15
Geplaatst: 19-12-04 15:41
Ik ben ook een keer toen ik naar het bos ging mn stijgbeugels vergeten. Ik dacht laat ik mn oude zadel maar meenemen want het zal wel modderig zijn in het bos, maarja dan moeten daar nog wel stijgbeugels aan zitten en die zaten aan mn andere zadel. Ik heb toen 3,5 uur zonder beugels gereden(we waren verdwaald hahaha, hoe kan dat nou in het bos bij de stal waar je 5 jaar hebt gestaan haha) Wel goed voor mn zit, haha
livo
Geplaatst: 19-12-04 15:44
ik bne vorige week mijn beugelriemen inclusief beugels vergeten...weliswaar niet naar concours maar gewoon naar de manege....wilde opstappen en toen had ik t pas door haha ik heb m rusig o0pgezadelt etc... ik tilde al bijna mn voet op om op te stijgen en toen miste ik iets.....haha de beugels
Samo
Geplaatst: 19-12-04 16:11
Ik ben al een paar keer dingen vergeten mee te nemen naar een wedstrijd. - zadel - singel - hoofdstel Die heb ik (gelukkig) vergeten op een wedstrijd in de buurt, zodat we die nog gauw op konden (laten) halen!
- laarzen - cap - longeerlijn (mijn paard wilde nooit de trailer in als er geen longeerlijn langs zat ) - handschoentjes - en al zoo vaak m'n proevenboekje maar dat heb ik kunnen lenen van anderen!
New-Forest
Geplaatst: 19-12-04 18:21
Ik kan me alleen herinneren dat ik me bodyprotector ben vergeten met een SGW. En een SGW is meestal niet in de buurt dus eventjes terug om het om te halen ging niet zo makkelijk.. Gelukkig kon ik daar van een onbekende een bodyprotector lenen. Nog een mooie ook Erg aardig Verder zal ik vast nog wel is wat vergeten zijn maar kan er niet op komen..
xxLisaxx
Geplaatst: 19-12-04 18:39
ik ben al aardig veel vergeten eigenlijk beenbescherming, witte handschoentjes, cap, singel, plastron en vast nog wel wat dingen... tis altijd gelukkig nog goed gekomen maar de laatste tijd heb ik alles de avond van tevoren netjes bij elkaar liggen of al in de auto
horssie
Geplaatst: 19-12-04 18:40
haha ben benieuwd wat ik ga vergeten
Marije_jiplover
Geplaatst: 19-12-04 19:35
Ik heb wel eens mijn singel uitgeleend aan iemand die bij ons op stal kwam starten en haar singel vergeten had (was toevallig oude baasje van Duvel, voor een volslagen vreemde had ik het denk ik niet gedaan). Zelf ben ik een keer vertrokken zonder hoofdstel. Voorheen stond Duvel altijd gezadeld en met zijn hoofdstel al om op de trailer (Duvel is nogal druk en is lastig te zadelen etc op concoursterrein). Maar we waren er achter gekomen, dat hij op de trailer zelf wat mindere stampei maakte met een hooinet (maakte in het begin nooit uit, hij brak de trailer af, zodra we stilstonden, rijdend isie wel altijd superbraaf geweest). Maar goed, een hooinet en bit in gaat niet samen, dus toen maar zonder hoofdstel op de trailer, zodat hij hooi kon eten. Tja, gelukkig was de wedstrijd dichtbij en ik kwam erachter toen we halverwege waren, dus we konden nog terug om het op te halen.
goldwing
Geplaatst: 20-12-04 15:39
ben zelf nog nooit iets vergeten maar wat niet is kan nog komen Maar heb wel eens iets heel sterks meegemaakt op een wedstrijd bij ons Ruiter komt zich mooi aanmelden op het secretariaat betaald netjes geeft coupons af Ik wens haar nog veel succes als secretaris zijnde. Ze gaat lekker aan de bar zitten met haar voorlezer voor een kopje koffie ze waren ruim op tijd Gaat tegen de tijd dat ze moet losrijden naar de trailer blijkt dat ze haar paard vergeten is Ze dacht in eerste instantie dat hij van de trailer gestolen was maar toen ze naar haar buren belde om na te vragen bleek het paard al 2 uur netjes aan de muur gebonden thuis te staan
peeky
Geplaatst: 20-12-04 15:45
*hahaha* wat een verhaal, goldwin! Geweldig....dat zou mij nou nooit overkomen
Alleen het proevenboekje ben ik weleeens vergeten, maar die kun je makkelijk lenen natuurlijk Voor de rest nog nooit wat Ik zou eerlijk gezegd ook helemaal in de stress schieten als ik een singel ofzo zou vergeten, moet je toch niet aan denken