Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Franske schreef:Ja maar veel mensen doen alsof er met beenbeschermers niets kan gebeuren........ Maar zoveel protectie geven ze volgens mij ook niet als er iets gebeurd.
saffier schreef:ook op een kort ritje kan iets gebeuren.... ik was eens met iemand mee, haar tante zei ach t is maar 15 min rijden, je hebt geen beschermers nodig.....(tante reed zelf ook mee) gevolg, pony stapte naast de plank met uitladen, raakte in paniek en kwam tussen de trailer en t ijzer waar bij de meeste trailers de achterverlichting aan zit vast te zitten..... en ik kan je vertellen dat de binnenkant van een hoef geen prettig gezicht is.... pony heeft 4 weken in een kliniek gestaan en moest daarna nog 2 maanden rust.........
Koortje schreef:Ik overweeg de HH beschermers, hoor er goede geruchten over
KarinvdM schreef:Het lijkt me niet bepaald bevorderlijk, dat kan lekker warm worden...
Effy schreef:Geruchten zijn altijd negatief![]()
Nog even iets over peesbeschermers... Zijn die niet ontzettend nutteloos als bescherming op de trailer of wagen?! Dat is mij in ieder geval wel altijd verteld. Als je je paard wil beschermen op de wagen doe je dat met transportbeschermers of transportbandages...