zonder voorlezer..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:07

Ik weet dat Daniele14 het doet. Zelf begin ik er niet aan, te veel werk om elke keer te leren. Volgens mij haal ik dan alles door elkaar. Het is wel lekker als je leert en je voor laat lezen. als je het dan niet helemaal verstaat rij je toch goed.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:17

ja ik vind het ook eng.. Tong uitsteken
maar ik wil het wel een keer proberen Haha!
goed leren en dan hopen dat ik het niet vergeet Tong uitsteken

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:02

Ik ga in januari ook een proef uit mijn hoofd rijden.
Dan is het toch indoor, en rijd ik maar 1 proefje. Dat moet lukken. Het lijkt me wel spannend, maar ik heb nog genoeg tijd om te oefenen.
Outdoor lijkt me inderdaad lastiger omdat je al veel mensen hoort lezen/schreeuwen, en je vaak 2 proefjes mag rijden. Als ze dan ook nog aan de volgorde van de proeven morrelen, kan ik het denk ik wel vergeten, dan haal ik ze volgens mij wel door elkaar.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:33

soesie
Citaat:
Ik ga in januari ook een proef uit mijn hoofd rijden.
Dan is het toch indoor, en rijd ik maar 1 proefje. Dat moet lukken. Het lijkt me wel spannend, maar ik heb nog genoeg tijd om te oefenen.
Outdoor lijkt me inderdaad lastiger omdat je al veel mensen hoort lezen/schreeuwen, en je vaak 2 proefjes mag rijden. Als ze dan ook nog aan de volgorde van de proeven morrelen, kan ik het denk ik wel vergeten, dan haal ik ze volgens mij wel door elkaar.

ja precies nog lang tijd om te oefenen en idd met een proef is het makkelijker dan twee en voor met outdoor is het lastig Knipoog
Maarja ik ga het ook maar eens proberen mischien ook wel in januari Tong uitsteken
dus laat me wel even wetn hoe het is gegaan he! Tong uitsteken Knipoog