Arjan Teeuwissen is boos op de KNHS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sandra26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:13

En wat denken we van Ollright voor Peking???

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:33

dat ben ik met je eens leuke combi!
en de beste stuurlui.........., en we noemen geen namen maar het begint met een g

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:33

eh ik bedoel een c!

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:21

In de paardenkrant van vandaag staat het op de voorpagina... hier staat dat arjen nou helemaal stopt met het starten van goliath..... Had m toch echt nog graag in de ring gezien.... Verdrietig

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:55

In dat geval was ie wellicht zo-ie-zo al van plan om te stoppen......
Zeker als je het onmogelijke vraagt........

Maar toch jammer.
Kan er weer een tijdperk bijgeschreven worden in de annalen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:09

Spijtig dat Goliath niet meer in de ring zal verschijnen. Zeker als hij nu echt in topconditie is, maar als dat zo zou zijn heeft een paard als Goliath toch geen moeite om 3 x minimaal 70 % te scoren in de GP... Verward

Kandidaat voor Peking was ie sowieso al niet lijkt mij, met 20 jaar nog naar de andere kant van de wereld voor een Olympiade... mwoh, tegen die tijd zijn Bart Bax en Krawal op volle kracht, Imke met Sunrise en Coby met Pasternak...

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:33

Weet nog dat ie in Amsterdam toen zo'n super kur reed.... toen was er een probleem met de muziek en hij bleef gewoon super doorrijden!! Hele publiek de organisatie uitjoelen!! maar zo knap!

Maar hij won wel met een percentage van volgens mij als ik het me goed herrinner rond de 80%. Echt knap. Gewoon ongestoord doorgaan en nog zo'n fantastische kur neerzetten en ook nog precies op de muziek uitkomen!! heeeeel knap...

Meer mensen die dit toen gezien hebben??

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:41

Aimee schreef:
Spijtig dat Goliath niet meer in de ring zal verschijnen. Zeker als hij nu echt in topconditie is, maar als dat zo zou zijn heeft een paard als Goliath toch geen moeite om 3 x minimaal 70 % te scoren in de GP... Verward

Kandidaat voor Peking was ie sowieso al niet lijkt mij, met 20 jaar nog naar de andere kant van de wereld voor een Olympiade... mwoh, tegen die tijd zijn Bart Bax en Krawal op volle kracht, Imke met Sunrise en Coby met Pasternak...

De wereldbeker had toch een mooi "afscheid" zijn geweest... Verdrietig

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:46

CGJ12 schreef:
Kan er weer een tijdperk bijgeschreven worden in de annalen.

Analen??! Jee CG dat had ik nou niet van je verwacht... Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:47

Tyrza schreef:
De wereldbeker had toch een mooi "afscheid" zijn geweest... Verdrietig

Als ie mee zou doen voor een topklassering wel ja, anders zou het een geval à la Rembrandt en zijn laatste Spelen worden. Ach gut

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:56

Aimee schreef:
Als ie mee zou doen voor een topklassering wel ja, anders zou het een geval à la Rembrandt en zijn laatste Spelen worden. Ach gut

das waar... maar wij hadden m waarschijnlijk allemaal nog wel een keer in actie willen zien... Krijgen we geen afscheistournee... hihihi

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:58

Misschien ligt het aan mij, maar ik houd Goliath liever op m'n netvlies zoals ik hem in Arnhem brons zag winnen... Vingers aflikken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 21:05

Aimee schreef:
Misschien ligt het aan mij, maar ik houd Goliath liever op m'n netvlies zoals ik hem in Arnhem brons zag winnen... Vingers aflikken

Zekers!! Vingers aflikken OK dan!

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 21:19

Toch blijf ik erbij dat het jammer is dat zulke dingen gebeuren. Onjuiste communicatie vanuit de KNHS en misplaatste arrogantie van Arjen en Frank.

Vooral omdat ik weet hoe graag Goliath naar wedstrijden gaat vind ik het een onjuiste keuze. Laat in godsnaam één van de twee partijen hun trots inslikken en gewoon eens als grote mensen rond de tafel gaan zitten.

Theo

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 09:35

Horsedances schreef:
Vooral omdat ik weet hoe graag Goliath naar wedstrijden gaat vind ik het een onjuiste keuze. Laat in godsnaam één van de twee partijen hun trots inslikken en gewoon eens als
grote
mensen rond de tafel gaan zitten.
Theo

Dat zou moeten kunnen lukken.... Haha!

Schwung

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 16:57

Beetje vreemd allemaal...
Als Arjen écht zou willen, had hij toch makkelijk 3 GP wedstrijdjes kunnen rijden?
Als ik zijn agenda was:
* 14 -11 Maren Kessel
* 27-11 Wanroy
* 19-12 Roosendaal
En volgens mij is er in Weert half december ook wel een GP.

Drie wedstrijdjes in iets meer dan een maand...

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:15

Citaat:
Vooral omdat ik weet hoe graag Goliath naar wedstrijden gaat vind ik het een onjuiste keuze. Laat in godsnaam één van de twee partijen hun trots inslikken en gewoon eens als grote mensen rond de tafel gaan zitten.
Theo

Citaat:
Dat zou moeten kunnen lukken....

Ik snap je kwinkslag Arjen en George de Jong zijn beide rond de 2 meter. Maar laat ik grote mensen maar vervangen door volwassen mensen.

Theo

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:55

CGJ12"]
Tegen die tijd dienen zich geheid paarden uit de P-jaargang aan.
Zoek die alvast maar op de concours-velden....... ze lopen er echt.
[/quote]

[quote="Wouter24 schreef:
Paso Doble, Painted Black, Patser, Pasternak, enz Ach gut

Niet te vergeten het toppertje waar ik nu mee rijd. Pasteur! Schijnheilig *LOL*

Sorry voor het Off topic gaan, maar kon het niet laten. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 23:00

sandra26 schreef:
En wat denken we van Ollright voor Peking???

Dat vind ik geen gek idee! Ollright heeft goede dingen laten zien. En Laurens heeft het ook wel verdiend Haha!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 00:55

Regels zullen wel regels zijn en waarneer maak je nu wel en waarneer nu niet een uitzondering'
Kom je als organisatie nog wel geloofwaardig over als je uitzonderingen op regels gaat maken?

Voor Arjen is het natuurlijk sneu maar om dan gelijk je kopje te laten hangen? Zeggen we hebben het paard voor Nederland gehouden is natuurlijk onzin. Als hij niet prettig met het dier kan rijden en dergelijke verkoopt hij hem toch. Ik denk dat hij eigen plezier roem boven financieel heeft geplaatst.
En daar is niks mis mee zou ik ook doen als ik het kon. Maar ja ik ben maar een arme transporteur met een paardje en zal waarschijnlijk niet snel zo hoog rijden, daar heb je financiele armslag voor nodig.

Arjan kan als Goliath weer in vorm is toch met gemak die percentages halen. Kop op hij moet gewoon laten zien wie hij is en wat zij kunnen en dat de KNHS echt niet om ze heen kunnen.

Goliath en Arjan vechten voor wat je waard bent.
Na harde arbeid komt de victorie.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 10:54

Tja, ik kan het me wel enigzins voorstellen: toen Coby geen paard meer had mocht ze ook ruim een jaar in het A kader blijven zitten op de hoop dat er weer een goed paard voor haar zou komen.

Maar dat was voordat Bert de regels maakte over je recht bij plaatsing in A en B kader dmv een bepaald percentage halen binnen een bepaalde tijd...

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 10:57

Tyrza schreef:
Maar dat was voordat Bert de regels maakte over je recht bij plaatsing in A en B kader dmv een bepaald percentage halen binnen een bepaalde tijd...

Tja maar die regels maken de hele selectie en alles wel een stuk duidelijker, vind je niet?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 10:58

Absoluut, ik ben er dan ook een voorstander van Knipoog

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 12:38

Ik ben er ook een voorstander van. Ik vind dat de combinatie in het A-kader hoort niet de persoon op zichzelf in afwachting van een goed paard.

Hoe vaak zie je niet eendagsvliegen in de grand prix, komen met een paard aan de top en daarna nooit meer.

Regels scheppen duidelijkheid maar alleen dan als je ze ook consequent naleeft.

Die Arjen moet maar extra hard gaan trainen om te vlammen op die internationale wedstrijden en zo drie maal 70% scoren.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 12:45

Pipo schreef:
Dat vind ik geen gek idee! Ollright heeft goede dingen laten zien. En Laurens heeft het ook wel verdiend Haha!

Vind ik ook! Knipoog