Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)rockey schreef:waarom moeten mensen echt overal commentaar op geven?volgens mij is dit commentaar wel meer uit jaloezie, maar toch , houd het dan lekker voor je, het is toch super voor danielle dat ze deze kans weer krijgt, na alles wat er gebeurd is, en dat haar debuut dan zo super is verlopen
? Eerder nuchter met een knipoog. Ik bedoel, doe het zelf maar eens, zo simpel is dat niet. Maar eerlijk is eerlijk, met de mogelijkheden die Danielle heeft, gepaard met talent en mensen die achter je staan, is het makkelijker haalbaar om op HET niveau te komen.Anoukie schreef:Ik denk niet dat er hier zo absurd jaloers is gereageerd? Eerder nuchter met een knipoog. Ik bedoel, doe het zelf maar eens, zo simpel is dat niet. Maar eerlijk is eerlijk, met de mogelijkheden die Danielle heeft, gepaard met talent en mensen die achter je staan, is het makkelijker haalbaar om op HET niveau te komen.
Daar is niets vies aan of jaloers, en ik spreek namens velen denk ik als ik zeg dat ik het haar van harte gun!!! Ze heeft zat pech gehad hoor!
Kyra schreef:misschien dat mijn nekharen wat te snel overeind gaan staan bij bepaalde opmerkingen en heb ik iets te overgevoelig gereageerd.
Excuses daarvoor.
Wel ben ik van mening, dat het vaak zo is dat mensen roepen, dat wanneer zij die kansen hebben het ook wel effe zo doen. Maar naar mijn idee is dat erg makkelijk gezegd. Omdat ook dan (of moet ik zeggen Juist dan?) het ruitergevoel en talent nodig is.
(ze zullen het niet altijd letterlijk in de mond nemen, maar ik weet zeker dat heel erg veel mensen zo denken)

silvana schreef:Hoe je het ook wend of keert :Met alleen talent kom je er niet,
met veel geld en minder talent kom je verder.
En dat heeft niks te maken met iemand wel of niet iets gunnen,maar is gewoon een simpel feit.