DaniellevA Wint zz licht in Lisse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:50

Gefeliciteerd hoor!! Mensen moeten blij zijn dat jij zo'n kans krijgt, ipv te reageren dat het allemaal oneerlijk is!! Niemand zou zo'n kans laten liggen!!

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:50

geniet er maar lekker van dat je juist daar paarden mag trainen, dat betekend toch wel dat je talentvol bent, en jij krijgt de kans om jouw talenten op deze manier verder te ontwikkelen.

Tuurlijk zal er veel jaloezie zijn (daar is het immers dressuur voor Tong uitsteken )
Maar het neemt niet weg dat het grootste gros met commentaren in de trant van: ja maar zij heeft dure paarden onder de kont, zo kan ik het ook", absoluut het gevoel en de talent niet hebben om het uberhaupt ooit te kunnen bereiken. Ook niet met het dure paard.

ijpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:15

DaniellevA schreef:

Me zusje Deborah , was groom deze wedstrijd.
Zusje Bedankt want we moesten om vier uur s'nachts ons bedje uit! Knipoog

Graag gedaan. Knipoog

Vandaar dat ik er zo charmant uit zag op de foto Cheese! Tong uitsteken

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 13:24

waarom moeten mensen echt overal commentaar op geven? Frusty volgens mij is dit commentaar wel meer uit jaloezie, maar toch , houd het dan lekker voor je, het is toch super voor danielle dat ze deze kans weer krijgt, na alles wat er gebeurd is, en dat haar debuut dan zo super is verlopen

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:28

rockey schreef:
waarom moeten mensen echt overal commentaar op geven? Frusty volgens mij is dit commentaar wel meer uit jaloezie, maar toch , houd het dan lekker voor je, het is toch super voor danielle dat ze deze kans weer krijgt, na alles wat er gebeurd is, en dat haar debuut dan zo super is verlopen

ja ik snap dat dus ook nooit. Kwestie van jaloezie en gunnen...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:34

Ik denk niet dat er hier zo absurd jaloers is gereageerd Verward ? Eerder nuchter met een knipoog. Ik bedoel, doe het zelf maar eens, zo simpel is dat niet. Maar eerlijk is eerlijk, met de mogelijkheden die Danielle heeft, gepaard met talent en mensen die achter je staan, is het makkelijker haalbaar om op HET niveau te komen.

Daar is niets vies aan of jaloers, en ik spreek namens velen denk ik als ik zeg dat ik het haar van harte gun!!! Ze heeft zat pech gehad hoor!

ijpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:36

Afbeelding

Ik was groom en fotograaf. Alleen als groom was ik beter. hahaha Bloos! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:41

Gefeliciteerd Danielle! Hardstikke leuk voor je! Jammer dat ik geen tijd had om even te komen kijken, had je graag in actie willen zien!

ijpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:47

Aankomend weekend heeft ze weer wedstrijden in Didam.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:05

Gefeliciteerd danielle, vooral lijkt mij het na een rot periode, heerlijk om zó terug te komen!
Doorgaan zó!

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:11

Anoukie schreef:
Ik denk niet dat er hier zo absurd jaloers is gereageerd Verward ? Eerder nuchter met een knipoog. Ik bedoel, doe het zelf maar eens, zo simpel is dat niet. Maar eerlijk is eerlijk, met de mogelijkheden die Danielle heeft, gepaard met talent en mensen die achter je staan, is het makkelijker haalbaar om op HET niveau te komen.

Daar is niets vies aan of jaloers, en ik spreek namens velen denk ik als ik zeg dat ik het haar van harte gun!!! Ze heeft zat pech gehad hoor!

misschien dat mijn nekharen wat te snel overeind gaan staan bij bepaalde opmerkingen en heb ik iets te overgevoelig gereageerd.
Excuses daarvoor.

Wel ben ik van mening, dat het vaak zo is dat mensen roepen, dat wanneer zij die kansen hebben het ook wel effe zo doen. Maar naar mijn idee is dat erg makkelijk gezegd. Omdat ook dan (of moet ik zeggen Juist dan?) het ruitergevoel en talent nodig is.

(ze zullen het niet altijd letterlijk in de mond nemen, maar ik weet zeker dat heel erg veel mensen zo denken)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:26

Kyra schreef:
misschien dat mijn nekharen wat te snel overeind gaan staan bij bepaalde opmerkingen en heb ik iets te overgevoelig gereageerd.
Excuses daarvoor.

Wel ben ik van mening, dat het vaak zo is dat mensen roepen, dat wanneer zij die kansen hebben het ook wel effe zo doen. Maar naar mijn idee is dat erg makkelijk gezegd. Omdat ook dan (of moet ik zeggen Juist dan?) het ruitergevoel en talent nodig is.

(ze zullen het niet altijd letterlijk in de mond nemen, maar ik weet zeker dat heel erg veel mensen zo denken)

Bloos!

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:28

goede paarden enz of niet, ik doe het haar niet na Bloos Tong uitsteken

pieternel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:44

Wanneer gunnen we een ander nou ook eens wat ????? Verward
Het is toch supergaaf dat ze dit mag bereiken.
Dat ze daarbij hulp krijgt en de support is met een talent als Danielle geweldig.

Tja en idd met een goed paard maar een ruiter/amazone erop die niet rijden kan wordt het nooit niks. Daar zijn er al genoeg van. Danielle bewijst dat ze dus WEL RIJDEN KAN Knipoog
DUS TALENT HEB JE ZEKER NODIG !!!!! *LOL*
Super Danielle ga zo door, op naar de volgende overwinning en dat je van nu af aan al het geluk van de wereld mag hebben. OK dan!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:04

pieternel schreef:
Super Danielle ga zo door, op naar de volgende overwinning
en dat je van nu af aan al het geluk van de wereld mag hebben.
+:)+

Volgens mij zijn er kinderen in de Daniel den Hoed kliniek die het méér nodig hebben...........

Je kunt natuurlijk ook overdrijven...........

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:05

Levy schreef:
:oo

*LOL* nou, nou....ik bedoelde het geloof ik ietsje anders dan wat jij in gedachten hebt! hahaha *LOL*

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:18

Okay, ik wil toch nog ff reageren. Ik gun het iedereen. Ik gun niemand het licht in de ogen niet, maar ik voel me dan ook niet persoonlijk aangesproken.... Haha!

Toch wil ik reageren op het feit over 'het wel of niet na doen'.

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar dikke kans dat de gemiddelde Z(Z)-ruiter haar dit juist wél na doet, dezelfde kwaliteit training en trainingsperiode in acht genomen dan.
Vraag daarbij is alleen: een ander moet evengoed een combinatie gaan vormen met 'het getalenteerde paard' en dit is juist hetgeen waar het om draait.

Ik heb nog nooit zo'n getalenteerd paard mogen rijden dus ik kan niet zeggen of ik het persoonlijk zou nadoen. Toch is die kans heel groot!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:28

De paardensport is een sport bij uitstek waarin het "talent" slechts een kleine factor is.
Datzelfde geldt voor autosport, motorsport etc.
Gewoon omdat de externe invloeden erg groot zijn.
Dat is gewoon een constatering.

Slechts een paar procent van de jonge meisjes krijgt überhaupt de kans om serieus op een pony te mogen / kunnen rijden.
Slechts een paar procent dáárvan krijgt weer de kans om op een toppony te rijden.
Dus de kans is erg groot dat er een aantal "talenten" de boot missen omdat pappie en mammie geen paard / pony konden betalen, of gewoon een hekel aan die dieren hadden.

Persoonlijk ken ik maar één talent die het echt ver aan het schoppen is.
En die heeft alle pony-equipes, junioren en YR -selecties misgelopen omdat de "externe" ondersteuning er moreel wel was, maar financieel in dat wereldje gewoon onder de maat.
Uiteindelijk is ze er wél gekomen, maar wel met (een beetje) mazzel en een paar jaar te laat................

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:02

ijpie schreef:
Graag gedaan. Knipoog

Vandaar dat ik er zo charmant uit zag op de foto Cheese! Tong uitsteken

Deborah! Wat doe jij hier?! Tong uitsteken Grapjas Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:05

Hoe je het ook wend of keert :Met alleen talent kom je er niet,
met veel geld en minder talent kom je verder.
En dat heeft niks te maken met iemand wel of niet iets gunnen,maar is gewoon een simpel feit.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:35

silvana schreef:
En dat heeft niks te maken met iemand wel of niet iets gunnen,maar is gewoon een simpel feit.

OK dan!

(Daarom heb ik ook maar voor de paardensport gekozen...........)

ijpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:35

CGJ12 schreef:
Volgens mij zijn er kinderen in de Daniel den Hoed kliniek die het méér nodig hebben...........

Je kunt natuurlijk ook overdrijven...........

Dat wil niet zeggen dat je het daarom iemand moet mis gunnen!!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:36

ijpie schreef:
Dat wil niet zeggen dat je het daarom iemand moet mis gunnen!!

Zegt CGJ dat ergens dan?? Dat is je eigen conclusie........

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:36

Maar als je de een ALLE GELUK uit de wereld gunt blijft er voor de rest NIKS over...........

Denk daar maar eens over na.

ijpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:38

silvana schreef:

Noem eens namen dan van mensen die in de top sport alleen op hun geld rijden in plaats van hun talent??