[JV] Kledingvoorschrift voor de dames

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:16

Lieve juryleden,
Mij als ruiter boeit het persoonlijk geen ruk wat jullie aanhebben en vind deze kledingvoorschriften (las ff snel wat in de P&S gister) echt van de gekke.
Ten eerste zie ik als ruiter met een beetje geluk alleen je schouders en hoofd en ik vind een vriendelijk gezicht wat mij op mn gemak stelt en een eerlijke beoordeling belangrijker dan het feit of de dames een mantelpak en de heren een 3 delig kostuum aan hebben.
Sterkte met deze voorschriften Ach gut

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 17:00

Mijn vriendin zit meestal in kostuum! Maar dan wel in het menkostuum: marathonjas met warme(salopette) broek en jodhpurs tegen koude voeten. Liefst een pet op i.v.m. koude oren. Maar wel in kostuum dus. Ik zal morgen eens vragen of de kleding regels haar al zo opwarmen dat er stoom uit haar oren komt. Kan ze meteen aan de rok.
Juryleden, ik hoop dat jullie met zijn allen protesteren tegen de bemoeizucht van de KNHS. Organiseer je in een vakbond en op naar het Malieveld of Ermelo. Ik denk dat er verschillende bokkers wel lid willen worden.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:26

whaha wat een onzin zeg,waarom zou een jury in het net moeten ?
zij worden daar toch niet op beoordeeld? yugh mantelpakjes hoe verzinnen ze het :S