Bah.... alsof je geen lol mag hebben met je paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:59

lekker lol blijven houden.Jij betaald om te starten dus iemand anders heeft er niets over te zeggen je rijd niemand in de weg en je kaapt niet steeds de prijzen voor anderen hun neus weg dus wat zeuren ze nou nog?

als jij maar plezier hebt dat is wat telt liever plezier met de laatste plek dan eerste met een sjagopaard en sjagoruiter.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:09

Jurga"]
Tot die tijd heb ik nog steeds gewoon erg veel lol met mijn paard.
[/quote]

[quote="Wouter24 schreef:
Ik zeg altijd maakt niet uit hoe of wat je rijd als je maar schik hebt.

En daar draait het om

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 22:12

Thanks! Haha!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:32

Wouter24 schreef:
. Denk jij dat hun spoken zien en dat het "onzin" is dat je in jou ogen te weinig punten rijd straft deze sport je heel hard af Huilen

Sterkte ermee Lachen

Volgens mij denkt ze dat juist niet!!!
Maar heeft ze er lol in en gaat het juist beter en dan dit soort reactie's is niet leuk!
Zeker niet als ze van je ouders komen of van het secretariaat, wat een mafketels! vraag me af waar die zich mee menen te bemoeien!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:30

Wouter24 schreef:
Nu zal ik wel de botte |ul zijn maar dan zit er toch iets niet snor Scheve mond

Twee keer geveulend en een blessure? Knipoog

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:52

ik sluit me helemaal aan bij de rest:
als jullie maar lol hebbe (gewoon *** hebbe aan wat ze ervan denke)

die punten is het ergste nog niet, ik had laatst 132. boeie Tong uitsteken als je er samen maar voor gaat!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:43

Iloon, ik weet helemaal wat je doormaakt. Ik heb ook een aantal wedstrijden gereden met mijn (inmiddels vorige) paard. Dit was ook niet het type wat men daar graag zag. Ik heb ook vaak opmerkingen gekregen over dat ze niet in de ring thuishoorde en dat ik maar moest kappen met wedstrijden.
Ik ben er mee gestopt, ik kreeg zo veel commentaar van andere mensen dat ik het gewoon niet meer aankon, het wedstrijdrijden.

Ik heb er overigens nooit spijt van gehad dat ik ben gestopt Knipoog

Maar ik merk dat jij er gewoon nog super in gelooft! Volgens mij kan het gewoon alleen nog maar beter gaan met jullie hoor! Ik vind jullie toppie, dus weet zeker dat jullie er wel komen!!!

Succes meid Lachen

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:06

Jurga heeft al een paar prachtige nakomelingen gebracht, dus dat ze geen slecht paard is heeft ze toch al bewezen!

Laat ze maar lekker praten, zolang jij en Jur er plezier in hebben is het toch goed? Maar het is wel heel vervelend, ik kan me voorstellen dat het je wel raakt als mensen zulke dingen over je paard zeggen.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:55

Zwaar banketstaaf.. Scheve mond
Toen ik met Hof begon liep ie ook niet als al die andere 'dressuurpaardjes', kregen afgekeurde blikken, en sommigen dachten dat Hof het toch niet zou kunnen enzo. Ben wel met hem doorgegaan, en inmiddels zijn we L1+3. Nu krijgen we reacties van wat loopt ie leuk, en wat een leuk paardje enz, dus je moet zeker doorgaan!
Des te leuker is het als het jullie straks wel lukt, dan staan ze allemaal met een open mondje te kijken Haha! En zolang jij erin gelooft, gaat het lukken!
Succes! Lachen