Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lielle schreef:en dus moet je maar voldoendes krijgen omdat het zo moeilijk voor hem is
Sjuimpje schreef:Ik heb ook verschillende paarden gestart (en gegroomd) en voor enkele jaren terug kwam ik nooit geen gekke dingen tegen. Dat is nu wel anders.
Bijv: afgelopen weekeinde ruim 30 punten meer gescoord dan de keer ervoor, voor een gelijkwaardige proef.
Dat hoorde ik in het verleden nooit, terwijl ik nu steeds meer van dit soort ervaringen hoor en het nu dus ook zelf heb meegemaakt.
Boomerang schreef:Ik moet nog gaan starten en ik vind de B al reuze spannend...
Als ik de B uitgereden heb ( met fjord tussen de paarden) ben ik al ruim tevreden, tijdspad maakt me helemaal niet uit.
On-amibitieus he?
essie79 schreef:30 punten verschil?! Kan 2 kanten op trouwens, maar dit verschil is het verschil tussen slecht en goed.
Ik kan me wel ergeren als ik grote puntenverschillen/ plaatsingspunten zie op een kampioenschap oid. Dat kun je niet verkopen vind ik.
Verders heb ik zelf eigenlijk heel weinig te klagen over jury's.
Ik heb zo mijn favorieten en ook een paar waar jury's waar ik mindere ervaringen mee heb, maar dat heeft iedereen. Ik ben zelf vrij kritisch en ik vind dat ik altijd behoorlijk netjes gejureerd wordt.
Ik rijd altijd tot nu toe elke keer een wp, en het is een paar keer iets lager maar ook een aantal keer wat hoger uitgevallen dan ik had verwacht.
En hoe lang ik over de B heb gedaan? Heel kort, want ik heb maar 3 keer gestart en toen vond ik dat hij wel aan de L toe was. En dat was ook geen probleem. De B vind ik alleen een klasse voor de beginnende wedstrijdruiter. Als je wat verder bent is de B eigenlijk overbodig, ook voor een groen paard.
Wederom kan ik zeggen dat het per saldo weinig uitmaakt.