zo gelachen toen ik met mijn instructrice meeging naar de Z-opfriscursus...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bettine schreef:Die ja![]()
![]()
En als iemand toch over dat tackfoutje ging zeuren:
"Nou, de rest was verder wel heel goed hoor. Ik geef hier dus gewoon een 8 voor!"
![]()
Jura schreef:Dat is toch eigenlijk ook een gekke regel, je leent dus gewoon iemands Z paard die je 1x start in de Z en je kan door! Volgens mij werkt dat ook zo met de ruiterster, als je op een paar paarden van een ander Z(2?) start heb je hem al.
kattebeest schreef:Hier zit het anders
cursusje tot L-jury doen, geslaagd? mag je het jaar nadien al cursus doen tot Z.
Dit volledig gratis.
Raar, he , dat in de zomer nog niet de helft van de juryleden een cursus gedaan heeft........
Fitzroy schreef:Eigenlijk is het best wel raar dat je er in Nl. voor moet betalen. In feite hebben ze je hard nodig dus ze moeten blij zijn dat ze mensen kunnen krijgen.
Fitzroy"]
Eigenlijk is het best wel raar dat je er in Nl. voor moet betalen. In feite hebben ze je hard nodig dus ze moeten blij zijn dat ze mensen kunnen krijgen.
[/quote]
Ja, ze zouden mij moeten betalen want zo leuk lijkt het me niet!
Maar wel raar dat er zoveel mensen zijn die graag jury willen worden en dat er toch een groot tekort aan juryleden lijkt te zijn.
[quote="CGJ12 schreef:vroeger was de lucht nog schoon en de seks nog vies.......
Fitzroy schreef:Ja, maar Fitz wil tzt ook nog voor Z-god spelen, dus we zijn er nog niet![]()
CGJ12 schreef:Niet meer..............
Nu moet je 3 paarden hebben opgeleid vanaf de M1 tot en met Z2+10.
Dan zijn er vast amazones die NOOIT zo'n ding kunnen krijgen omdat ze verplicht alle paarden Z1 moeten starten.........:D:D